Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har vært sammen i 5 år. Vi har det fint sammen, og har en datter på 2 år.

Jeg har slitt lenge med å tenne på han. Jeg blir aldri kåt når vi koser, og vi har prøvd alt. Sex er veldig viktig for meg i et forhold, og jeg merker at dette gjør meg veldig nedstemt, uansett hvor dumt det må høres ut....Jeg møtte en annen forrige helg, vi koste og jeg har aldri vært så kåt før. Vi hadde ikke sex, for jeg klarte ikke gjøre det mot mannen min, men jeg hadde veldig lyst.

hvorfor tenner jeg ikke på mannen min?det er jo bare han jeg vil ha og jeg elsker han jo. Og det er jo litt vel dramatisk å bryte opp en hel familie bare fordi jeg vil kjenne på følelsen av å være kåt igjen. Men jeg blir også veldig trist av å tenke på at jeg aldri skal bli kåt igjen og tenne på mannen min.hva skal jeg gjøre ?

Hilsen oppgitt :(

Anonymous poster hash: d70c3...f62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve terapi eller sexolog? Det blir sikkert kleint, men det er kanskje verdt det.

Anonymous poster hash: fd30f...8b1

Skrevet

Svaret er i alle fall ikke å være utro.

Syns mannen din har rett på å få vite hva du har gjort.

Anonymous poster hash: 92838...43e
Skrevet

Prøve terapi eller sexolog? Det blir sikkert kleint, men det er kanskje verdt det.

Anonymous poster hash: fd30f...8b1

Funker ikke..

Skrevet

Fortell mannen at du har vært utro så forlater han deg selv, enkelt og greit. For du har jo vært utro, når du skriver at du koste med noen du tenner på (regner med det var kyssing, klining og tafsing, altså alt bortsett fra samleie). Eller fortsett å nekte ham sex, så forlater han deg også etterhvert. Hvis du har behov for sex og vurderer å dekke det en annen plass, samtidig som du synes mannen din er for ekkel til å ha sex med, så elsker du ikke mannen, uansett hva du påstår her inne. Man kan ikke elske noen og samtidig synes personen er for ekkel til å ha sex med, og at det er greit å være utro. Tror begge blir mer lykkelige hvis dere går fra hverandre.

Skrevet

Enig med SarahC.!

Hva er eeegentlig problemet ditt med mannen, Hi? Hva er det du egentlig føler er feil i forholdet?

Har dere forsøkt sexolog siden du sier det ikke fungerer, eller er det at du eller mannen ikke vil?

Anonymous poster hash: ab9ca...918
Skrevet

Fortell mannen at du har vært utro så forlater han deg selv, enkelt og greit. For du har jo vært utro, når du skriver at du koste med noen du tenner på (regner med det var kyssing, klining og tafsing, altså alt bortsett fra samleie). Eller fortsett å nekte ham sex, så forlater han deg også etterhvert. Hvis du har behov for sex og vurderer å dekke det en annen plass, samtidig som du synes mannen din er for ekkel til å ha sex med, så elsker du ikke mannen, uansett hva du påstår her inne. Man kan ikke elske noen og samtidig synes personen er for ekkel til å ha sex med, og at det er greit å være utro. Tror begge blir mer lykkelige hvis dere går fra hverandre.

Han er ikke ekkel, det skrev jeg ikke. Men jeg tenner ikke på han, og forstår ikke hvorfor.

Så du mener at når man er utro kan man umulig elske den andre parten.javel, deg om det. Skal ikke forsvare utroskapen min, men du svarte ikke på det jeg spurte etter... Han får sex, hver dag. Men jeg nyter ikke, for jeg blir ikke kåt.

Skrevet

Enig med SarahC.!

Hva er eeegentlig problemet ditt med mannen, Hi? Hva er det du egentlig føler er feil i forholdet?

Har dere forsøkt sexolog siden du sier det ikke fungerer, eller er det at du eller mannen ikke vil?

Anonymous poster hash: ab9ca...918

Har prøvd. Funket ikke.

Problemet er at jeg ikke tenner på han. Jeg blir aldri kåt på han. Kan bli kåt bare jeg ser kjekke menn på gaten.men ikke mannen min...

Skrevet

Han er ikke ekkel, det skrev jeg ikke. Men jeg tenner ikke på han, og forstår ikke hvorfor.

Så du mener at når man er utro kan man umulig elske den andre parten.javel, deg om det. Skal ikke forsvare utroskapen min, men du svarte ikke på det jeg spurte etter... Han får sex, hver dag. Men jeg nyter ikke, for jeg blir ikke kåt.

Ja, jeg mener det. Og du skrev ikke i HI at du har sex med ham hver dag, du skrev at du ikke tenner på ham. Det blir ikke bedre av at du tvinger deg til sex med noen du misliker seksuelt. Tror det beste for dere blir å splitte eller ha åpent forhold. Og så må han selvfølgelig få vite om utroskapen og selv velge om han ønsker å leve med en utro partner eller ikke. Det er ikke din avgjørelse.

Skrevet

Vet du.. tror det er ganske vanlig når man har vært sammen lenge og gjerne har barn og hektiske rutinepregede liv, at spenningen forsvinner i forhold til sex.

Hadde der likedan med mannen min.. Han hadde fremdeles lyst, jeg hadde såkalt pliktsex, ble ikke våt eller kit uansett hva han gjorde. Klarte bare ikke å tenne.

Vi var fra hverandre noen mnd, kom så sammen igjen og da var spenningen tilbake. Jeg tente som bare det på han og gjør det fremdeles et år senere til tross for at jeg er gravid.

Nå er det han som "har mista lysten", om det er fordi han var sammen med ei annen jente mens det var slutt og da opplevde spenningen igjen som er årsaken, om det er fordi jeg er gravid eller helt tilfeldig, aner jeg ikke. (Han hadde ikke problemer med å tenne på meg under de andre svangerskapene forresten)

Men uansett så er det en veldig vond følelse at han ikke har lyst på meg lenger. Nå forstår jeg Hvordan han må ha følt det da det var jeg som var tørr og aldri tok initiativet og sa Javel.. får vel bli en kjappis da.

Du opplevde nok spenning med han andre, og ble derfor tent. Hadde du evt gått inn i noe fast med han, så er sannsynligheten stor for at det samme ville skjedd når spenningen ga seg.

Du savner antageligvis spenning. Mannen er alltid klar og tilgjengelig og det kan være en del av problemet.

Hva med å ta en pause. Vær nær hverandre, kos og kyss, ta på hverandre osv, uten at det leder til sex?

Jeg vet ikke hva som er løsningen. For å være ærlig så er jeg ganske rådvill selv. Nå er det jo jeg som står på den andre siden og mannen som ikke tenner på meg lenger. Føler meg egentlig litt desperat. Alle trenger vel å føle seg begjært av kjæresten sin.. Jeg har prøvd å snakke med min, han sier bare at han generelt ikke har så stort behov for sex fortiden. Uansett hva grunnen til at han ikke vil ha sex med meg lenger er, så vil han antageligvis ikke si det i frykt for å såre meg.

Jeg respekterer at han ikke har lyst, samtidig som jeg har fortalt han hvordan det føles for meg. Men har bestemt meg for å ikke mase. Etter fødsel så blir det uansett uaktuelt på noen uker, så han får si ifra selv når han er klar.

Og hvis det ikke løser seg eller han er villig til å jobbe med det, så får han evt forlate meg å finne seg noen andre han tenner på. Det er jo hos han og i ditt tilfelle deg problemet ligger, så fremt ikke mannen er blitt en stinkende urenslig gris som ikke vasker seg lenger eller d er noe annet anderledes og galt med han.

Anonymous poster hash: fbc52...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...