Gå til innhold

Ang tilbakebetaling av restskatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste avdraget skal betales den 24/9, mannen får lønn den 30/9. Hvor stor krise er det å betale den 30 i stedet for den 24, uten å ta kontakt med skatteetaten? Er snakk om over 9000 kroner, og det samme ble betalt i august. Veldig mye penger, og nei, vi har ikke flottet oss i ferien, vi har hatt andre utgifter også som har presset på.

#sattmeginnifordelingavrentefradragienfei# og har selvsagt satt opp skatten for neste år.

Anonymous poster hash: e9739...d00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med kemneren eller hvem det nå er som skal ha pengene?

Skrevet

Har du snakket med kemneren eller hvem det nå er som skal ha pengene?

Nei, tenkte å unngå det. Har til vanlig alltid betalt regninger til riktig tid. Satte lånet på en avdragsfri måned nå, men tenkte på det litt for sent, og dermed får vi ikke den avdragsfrie måneden før neste måned. Huslånet for denne måneden er allerede betalt.

Skrevet

de pleie å være veldig greie å hjelpsomme. Jeg ville ringt, purring sender veldig fort. :) ring å si situasjonene så tror jeg alt ordner seg :)

Anonymous poster hash: 8d455...b11
Skrevet

Hvorfor leke struts når det er så enkelt å ringe dem og informere dem?

Purring kommer veldig fort og da kommer også purregebyr så jeg ville helt klart ringt og snakket med dem.

Anonymous poster hash: f975f...bb8
Skrevet

Nei, du må gi beskjed, ellers risikerer du at det går til inkasso.

Skrevet

Da skal jeg ringe dem på mandag, dumt å la det løpe på ekstra utgifter for 6 dager :sur: . Vet jo at staten er verste kreditor. Må bare manne meg opp. Takk for svar  :blomst:

Skrevet

Hvorfor gjøre i morgen det jeg kan gjøre i dag. Nå har jeg ringt og avtalt betaling den 30/9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...