Gå til innhold

Smoothie uten sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker som oftest frosne bær, og må jeg ha juice oppi, men all juice inneholder sukker.. Hvilken juice bruker dere?

Anonymous poster hash: a2e81...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juice inneholder bare fruktsukker og det anser jeg som greit, drikker et glass om dagen.

Til smoothie bruker jeg frosne bær og skyr om den skal mette, frosne bær og sukkerfri husholdningssaft om det bare er sjesk.

Anonymous poster hash: 8a8d6...abf

Skrevet

Juice inneholder kun det sukkeret som er i frukten/bærene som juicen er laget av. Det er sukker i de frosne bærene også.

Skrevet

Juice inneholder kun det sukkeret som er i frukten/bærene som juicen er laget av. Det er sukker i de frosne bærene også.

Kan jo bli måte på hysteri også. Bær er veldig sunt og skulle det inneholde sukker bryr jeg meg ikke om det sukkeret.

Anonymous poster hash: e2746...234

Skrevet

Lager aldri smoothie med juice. Bruker frukt, bær og yoghurt. Yoghurt naturell hvis uten sukker.

Anonymous poster hash: 2ee55...923
Skrevet

Bruker aldri juice i smoothie... Bruker kesam/vaniljekesam eller yoghurt med ulik smak/naturell. 

Anonymous poster hash: 84152...4db
Skrevet

Syns smoothien blir så tykk med yoghurt.. Men skal prøve med skumma melk, takk for tips alle! HI

Anonymous poster hash: a2e81...ecc

Skrevet

Du trenger ikke juice i smoothie ☺

Skrevet

Jeg bruker bare frossne bær og farris eller vann

Anonymous poster hash: 731d1...59c
Skrevet

Kan jo bli måte på hysteri også. Bær er veldig sunt og skulle det inneholde sukker bryr jeg meg ikke om det sukkeret.

Anonymous poster hash: e2746...234

Ikke jeg heller 😉 Poenget mitt var at det ikke er noen vits i å unngå juice pga sukker hvis du skal ha bær likevel 😜

Skrevet

Bruker aldri juice i smoothie... Bruker kesam/vaniljekesam eller yoghurt med ulik smak/naturell.

Det er jo sukker i yoghurt da😂 ikke i juice!

(Unntaket er skyr uten sukker)

Anonymous poster hash: 46ff7...9d0

Skrevet

Det er jo sukker i yoghurt da ikke i juice!

(Unntaket er skyr uten sukker)

Anonymous poster hash: 46ff7...9d0

Selvfølgelig er det sukker i juice, ganske mye også

Anonymous poster hash: 08a04...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...