Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Noen som vil dele mattips med meg?Hva spiser dere fea morgen til kveld?(vil ned 8 kg.) Anonymous poster hash: 01729...04a
TPK Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 (endret) Jeg var nettopp slanker, men måtte stoppe nå da jeg ble gravid :-) Mye salater og grønnsaker selvsagt. Rent kjøtt og fisk, kutt ned på kjøttdeig, fiskeboller o.l. Grovt brød og knekkebrød, fullkornspasta og -ris i små mengder. Egg metter og inneholder mye næringsstoffer. Havregryn også, men det har mye kalorier. Det samme gjelder nøtter. Jeg vil anbefale deg en kalori-app, f.eks Lifesum. Endret 4. september 2015 av TPK
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Jeg har gått ned ca 5,5 kg siden 1. august g føger ikke noen kostholdspln sånn sett, men velger ut i fra hva jeg liker. Frokost: Da er jeg ofte litt småkvalm og spiser en youghurt. For tiden Yoplati sin med sitron og tilsatt protein. Mellommåltid: Et eple eller nektarin el. Lunsj: To knekkebrød med lettsmør, skinke, ost, agurk og tomat. Middag: Det vi har For eksempel 2-3 poteter, 6-7 fiskeboller og en gulrot, eller en laksefilet, noen skjeer ris, 1/4 blomkål og litt saus, eller en god dæsj med spaghetti og mye kjøttsaus (hjemmelaget med mye grønnsaker i) og litt parmesanost på, eller to-tre skåler med kyllingsalat osv. Jeg er glad i middag og spiser en del av det. Kvelds: Varierer. amme som til lunsj, eller toast (to brødskiver med ost i mellom), eller en kopp fruktmusli med melk el. Jeg drikker kun vann og så 1-2 glass vin til et måltid i helgene. Da jeg begynte med dette, kuttet jeg også ut alt sukker med unntak av det lille man finner i helt vanlig kjøpebrød ketchup osv. Unntaket er datteren min sin bursdag, da spiste jeg en bolle og et lite kakestykke. Ellers tror jeg trening har hatt en del å si. Jeg har trent 5-6 dager i uken, enten en halvtimes joggetur, eller en halvtimes styrkeøkt. Anonymous poster hash: e8d99...9c5
Hønemor30 Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Lavkarbo. Kuttet ut ris,pasta,poteter,korn etc. Og kuttet hardt ned på sukker. Spiser rent kjøtt,fisk,salater,grønnsaker over jorden. Ost,smør, oljer ,fløte, creme fraiche og cocosa. Kaffe,te,vann og vann med kullsyre. Blåbær,bringebær og litt jordbær i ny og ne. Noe nøtter i blant som kos. Mørk sjokolade evn sukkerfri sjokolade. Lager maten fra grunnen av. Gått ned ca 23 kg hittil i år. Dette funker for meg. Går turer tre dager i uken,ca en time. Trener ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå