Gå til innhold

Tips til solkremer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden ig trenger tips til hvilken solkrem jeg trenger å kjøpe? Er helt grønn på dette.

Jeg har litt farge (tar solarium) men mannen er helt hvit. Så da må jeg kjøpe krem med forskjellige solfaktor, sant?

Kom med tips, Please!

Anonymous poster hash: c10e3...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er flinke på apoteket :) Ville spurt der. Tipper du kan ha 15 og mannen din burde i hvertfall ha 30. Men jeg ville kjøpt en barnesolkrem på sprayflaske med faktor 30. De er enkle å smøre ut, trekker seg fort inn, beskytter godt og tåler stort sett en del vann. ;)

Anonymous poster hash: a3142...476
Skrevet

Det kommer veldig ann på hudtypen tror jeg. Vi var nettopp i syden; mannen hadde mye farge fra før av, men ble brent med faktor 30. Jeg var likblek, men det holdt med faktor 15 til meg for jeg blir aldri solbrent. Jenta vår på 2 måtte ha faktor 50, da 30 ikke holdt. Kjøp sprayflasker, det forenkler smørejobben.

Jeg ville spurt de på apoteket om råd ang faktor.

Skrevet

Tusen takk til begge :)

Et spm til.. Hvilken sprayflasker kremer? Merke?

Skrevet

Jeg liker godt Eucerin i spray. Vichy vanlig krem er også god. Vi pleier å smøre ungene med faktor 50, går ned dersom vi ser det går greit. Vi voksne har 30 (50 i ansiktet og brystet) og går ned til 15 etterhvert.

Skrevet

Favoritten min er Korress 👍🏼

Anonymous poster hash: 3b6f0...ac1

Skrevet

Vi bruker Eucerin og Vichy.

Vichy 30 til kroppen,

Eucerin 50 til ansikt ( liten flaske beregnet på ansikt)

+ (evt Eucerin 50 Sun Sensitivity hvis man lett blir brent/får soleksem).

Anbefaler også Vichy After Sun på det varmeste. Virker veldig avkjølende og har nydelig duft.

Anonymous poster hash: 800ff...cf6

Skrevet

Nydelig, takker så mye !! :)

Skrevet

Solarium gir deg kun farge, ikke beskyttelse mot solbrenthet! Sjekk forvrukerrådets test fra i vår, der ser du hvilke som inneholder skumle stoffer også.

Jeg ville kjøpt to faktorer, f.eks 20 og 30, eller 50 til barn, spesielt hvis dere bare har vært i Norge i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...