Gå til innhold

Å slå opp med elskerinna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter dagen med å stå opp 30 min før samboeren. Pakker han godt inn der han ligger å fryser.

Smører matpakke, finner frem sokker og det han skal ha med deg.

Vekker han med å stryke han på ryggen, som om han var et barn.

Sender han i dusjen mens jeg finner frem busskort og penger.

Tenker at denne morgenen blir det et kyss på kinnet på meg og "ha en fin dag" hvisket i øret.

Jeg har lagt meg igjen.

Ender med hyl og skrik som en 14 åring som ikke får gå på fest.

Buksa jeg hadde på meg i går, der lå det 100 kr, hvor er den!?

Aner ikke sier jeg og ber han roe seg før halve nabolaget hører han.

Enkelt tenker jeg og fisker frem en hundrings i fra veska.

Ikke bra nok. Han må ha den buksa! Vi leter kjapt men finner den ikke.

Masse stygge gloser kommer fra han, og det hører ingen stand hjemme!

Så ut i fra bæljinga i går over en kundemail jeg hadde som ikke han hadde sett før: med en dame, men fra sønnens adresse, 2 mnd tilbake der de spør om priser på mine jobb produkter...

Såååå regner jeg med at det var tøffere følelsesmessig for han å dumpe elskerinne enn først antatt.

Han fikk valget mellom oss og valgte meg. Vi eier ikke noe sammen men venter et barn. Han stresser med dette barnet og jeg har sagt at han ikke trenger å betale en krone eller vise seg om han ikke ønsker. Jeg er stabil nok alene, men jeg elsker dette mennesket...for meg av ukjente grunner akkurat nå.

Og jeg kjenner det koker litt der jeg ligger her i sengen og tenker på at han la seg med pølsefatet til full servering, sossissen sin pent lagt frem og klar..

Forventer at jeg både eter pølsefatet rent og ber om å få ta meg en ridetime..

Han fikk se all of me, i blanke messingen , der jeg trekker på meg teppet og stryker han lett over skulderen med en finger, gir han et mykt smil mens jeg gjesper "God natt".

Jeg har satt en strek over tabbene han har gjort den siste tiden. Men jeg er ikke helt teflon i toppen!

Vi er 2 som må jobbe og han skal få merke at godene sakte løper fra han om han ikke gir noe tilbake.

Måtte bare får litt utløp!

Nå en time på øyet før barna og jobb.

Anonymous poster hash: 7e26a...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønte jeg veldig lite av. Mulig jeg er treig på morgenen.

Anonymous poster hash: f5880...fd3

Skrevet

Du er ei tøff dame altså! Typen din en kjempedust som ikke skjønner hva han har! Tror du må skremme han til vett. Du må nok vise at selv om du elsker ham og er tilgivende, så kan du ikke godta alt! Kast ham ut, og si at døra er åpen når han er klar for et voksent og respektfullt forhold!

Anonymous poster hash: 95a9e...9e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...