Gå til innhold

Hva feiler de fleste av dere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det umulig å diskutere sak?

Drittkasting, personlig angrep og hersketeknikkene kupper debattene!

Anonymous poster hash: 5d200...f7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har lurt på det samme. En skrivefeil eller en uheldig formulering i hovedinnlegget så er hønseflokken igang, og du kan banne på at de ikke svarer på det du spør om.

Anonymous poster hash: d8c88...1a2

Skrevet

Du må huske at de fleste her er alvorlige tilfeller av gravid og barselhjerne eller kronisk syke. Da blir det sånn!

Anonymous poster hash: a0cd2...d7b

Skrevet

Lurer jeg også på. Og folk som egentlig ikke svarer på spørsmålet men bar stikker innom for å skryte.

Må være en del her som har en diagnose.

Anonymous poster hash: 78ab5...341

Skrevet

De fleste? Jeg velger å tro at det er her som alle andre steder: fåtallet ødelegger for flertallet, dessverre..

Anonymous poster hash: 09dd2...d97

Skrevet

De fleste? Jeg velger å tro at det er her som alle andre steder: fåtallet ødelegger for flertallet, dessverre..

Anonymous poster hash: 09dd2...d97

Det tror jeg og. Det er noen få idioter som må inn i alle tråder og lage kvalm..

Anonymous poster hash: 5f58c...dad

Skrevet

I stedet for å skrive "det er jeg uenig, fordi..", så skrives det "herregud, du er dum", "er du full", eller ironisk "ja, å, du var jo veldig smart".

Hva er problemet med å bare skrive "det er jeg fullstendig uenig i"?

Skrevet

Akkurat som den jevne politiker ;)

Anonymous poster hash: f1b68...fa2

Skrevet

Ser du det ironiske i at du er likedan? Allerede i overskriften slenger du ut at det er galt med de fleste brukerne her

Skrevet

Vi samles jo her vi, skrullene. Koselig at du ville bli med i gjengen :-)

Anonymous poster hash: 976e9...7c5

Skrevet

bare så synd at dette omtrent er det eneste forumet, og forumtråden det er noe form for aktivitet på. er ihvertfall ikke vits i å spørre etter råd eller hjelp for noe her

Anonymous poster hash: 60314...b3a
Skrevet

Ser du det ironiske i at du er likedan? Allerede i overskriften slenger du ut at det er galt med de fleste brukerne her

Haha, ja der har du et poeng ;)

Men, det må jo være noe vesentlig galt når det er om å gjøre å hakke på andre framfor å diskutere sak. Og jeg kan forstå de som "tar igjen" når de blir hakket på, men så ender diskusjonen i hvem som er teitest.. 

HI

Skrevet

Mange har trolling som hobby. Jeg skammer meg over å si det, men jeg har vært der selv. Det blir et kick å klare å lage et skikkelig nedlatende svar, gjerne et der man vrir på det den andre har sagt. Det er så lett å glemme at det faktisk er mennesker man skriver til, ikke en stor, grå anonym masse. Grensene for hva man kan si oppheves, det er som et anarki, man får lov til å utforske de mørkeste og minst ærerike krokene av sin egen bevissthet. Tror de som gjør det ofte er ensomme mennesker. Jeg sluttet da jeg fikk meg jobb. Nå kan jeg ikke fatte at jeg hadde glede av å være så slem. 

Anonymous poster hash: fe2e0...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...