Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Har sensitiv hud, så enkelte kremer reagerer jeg på. Men hvilke kremer bruker dere som dere er fornøyde med, evt ikke fornøyd med? Anonymous poster hash: a3b9c...5e4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Har du prøvd Herbalife? Body Shop ? Anonymous poster hash: e849c...c05
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 L'Oréal sin dag & nattkrem! Husker ikke navnet nøyaktig i farten (nei, gidder ikke gå på badet ), men den er i gullfarget innpakning, og det er bare den som er, tror jeg Den er egentlig for 50+, men min teori er da at den må være mirakuløs for 40+ Den er kjempegod! Har jobbet i parfymeri, og har prøvd det meste Anonymous poster hash: b091d...a09
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 L'Oréal sin dag & nattkrem! Husker ikke navnet nøyaktig i farten (nei, gidder ikke gå på badet ), men den er i gullfarget innpakning, og det er bare den som er, tror jeg Den er egentlig for 50+, men min teori er da at den må være mirakuløs for 40+ Den er kjempegod! Har jobbet i parfymeri, og har prøvd det meste Anonymous poster hash: b091d...a09 Har hørt at man ikke velge kremer som ikke er beregnet til din hud. Mer skadelig enn godt. Så dropp 50+ når du er 40 Anonymous poster hash: e849c...c05
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 L'Oréal sin dag & nattkrem! Husker ikke navnet nøyaktig i farten (nei, gidder ikke gå på badet ), men den er i gullfarget innpakning, og det er bare den som er, tror jeg Den er egentlig for 50+, men min teori er da at den må være mirakuløs for 40+ Den er kjempegod! Har jobbet i parfymeri, og har prøvd det meste Anonymous poster hash: b091d...a09 Har hørt at man ikke velge kremer som ikke er beregnet til din hud. Mer skadelig enn godt. Så dropp 50+ når du er 40Anonymous poster hash: e849c...c05 Det er overhodet ikke skadelig! Tvert imot...mer "næring" i de til moden hud Og det merker man fort Må jo være livsfarlig å bruke krem beregnet på babyer da...når man er +40 Anonymous poster hash: b091d...a09
Brennheite Badeand Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Lancome Visionaire gjør underverker hos meg. Bruker både serum + krem, koster en del men er verdt det. Har også sensitiv hud.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Jeg liker clinique sin superdefence Anonymous poster hash: 7e457...bcb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Spenol. Koster ca 30.- Brukes både morgen og kveld. Anonymous poster hash: 3ef16...590
Himmel og hav Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Origins Make a difference+. Beste kremen jeg noen gang har prøvd. Jeg har veldig tørr hud, og blir nesten desperat på vinteren. Så jeg bruker kremen om vinteren og den litt lettere moisturizer om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå