Gå til innhold

Dæsken, der sprakk jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så flink nå i to uker med å spise sunt å ligge unna godteri å sjokolade, samt jevnlig trening. Har gått ned 4 kg på disse to ukene, veldig fornøyd :) Men i kveld tok søtsuget overtaket, å jeg har slukt en halv plate (stooor) melkesjokolade og to spiseskjeer peanøttsmør OG drukket et glass cola! Det smakte utsøkt, men nå kommer angeren snikende:p har det veldig mye å si på om man setter ting i perspektiv? Føler motivasjonen fikk seg et lite slag på nesa nå altså :(

Anonymous poster hash: c4967...da0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes godt ut :P

Anonymous poster hash: b6e92...b36
Skrevet

Det hørtes godt ut :P

Anonymous poster hash: b6e92...b36

Det var det også ;) Men nå er jeg kvalm, haha :D

HI

Skrevet

Hvordan kan man få lyst til å spise to spiseskjeer med peanøttsmør?

Når det er sagt...ingen skade skjedd. Keep up the good work tomorrow!

Anonymous poster hash: 4acac...923
Skrevet

Ble kvalm bare av å lese det og hadde aldri greid å få i meg så mye dritt på en gang.

Anonymous poster hash: e2af3...b5f

Skrevet

En viktig del av det, er å IKKE la seg rikke av at man faller tilbake i gamle vaner for noen timer en dag, rist det av deg, og fortsett med rett kost i morgne, høyst sannsynlig vil det komme flere slike dager, men poenget er å ikke gi opp, start opp igjen fortløpende

Anonymous poster hash: 3e25e...1ab
Skrevet

Så flink du har vært. En liten sprekk er ikke verdens undergang, ny giv i morgen! Kanskje planen din er litt for streng siden du får sånt søtsug? Bare en tanke, jeg aner jo ikke hvordan du har spist...

Anonymous poster hash: c5e45...432
Skrevet

Vanlig å sprekke. Er dessverre kroppen som motarbeider deg. Prøv å øke matinntaket littegrann, så blir det lettere å unngå sånne store sprekker ;)

Lykke til!

Anonymous poster hash: fe564...b92

Skrevet

Sprakk i dag jeg også, spiste en hel pose med potetgull og ei stor flaske med cola, pluss at det ble pizza til middag 😝.

Og verst av alt har lyst på mer potetgull og brus 😈.

I tillegg har jeg sittet stille hele dagen, droppet trimturen (men leste studier da).

Anonymous poster hash: e5da6...a38

Skrevet

Sorry, jeg bare elsker peanøttsmør! Jeg prøver å ligge på 12-1500 kaloerier per dag, det holdt visst ikke idag. Spiser 4 måltider om dagen da, mye kjøtt og grønt, nøtter og litt frukt. I dag bare måtte jeg ha noe usunt, jeg var helt dårlig! Takk for gode råd, keep up the good work eller hva? :)

Huffda, ikke bare meg som var fysen idag ;) får bare fortsette som før imorgen, hehe

HI

Skrevet

Jeg har holdt meg unna godteri og cola i to mnd nå, aldri sprukket. Og hver gang jeg åpner kjøleskapet ser jeg cola, sprite..men får ikke lyst på det en eneste gang. Det gjelder å ha sterk vilje. Og når du da har sprukket, hvordan klarte du å få i deg halve sjokolade?? Viljen din er svak!

Du er ikke tøff om du går ned mange kilo, du er tøff om du klarer å holde deg der og ikke fakke tilbake på gamle vaner ;)

Anonymous poster hash: 900b0...c0c

Skrevet

Sorry, jeg bare elsker peanøttsmør! Jeg prøver å ligge på 12-1500 kaloerier per dag, det holdt visst ikke idag. Spiser 4 måltider om dagen da, mye kjøtt og grønt, nøtter og litt frukt. I dag bare måtte jeg ha noe usunt, jeg var helt dårlig! Takk for gode råd, keep up the good work eller hva? :)

Huffda, ikke bare meg som var fysen idag ;) får bare fortsette som før imorgen, hehe

HI

I morgen blir det å starte dagen med trilletur til bhg (2,5 km en vei), vet at de dagene jeg starter med å trimme spiser jeg sunnere, sitter jeg i ro blir det snacks av det usunne slaget.

Blir utfordrende å spise sunt når det blir skolebenken neste uke 😲

Anonymous poster hash: e5da6...a38

Skrevet

Jeg har holdt meg unna godteri og cola i to mnd nå, aldri sprukket. Og hver gang jeg åpner kjøleskapet ser jeg cola, sprite..men får ikke lyst på det en eneste gang. Det gjelder å ha sterk vilje. Og når du da har sprukket, hvordan klarte du å få i deg halve sjokolade?? Viljen din er svak!

Du er ikke tøff om du går ned mange kilo, du er tøff om du klarer å holde deg der og ikke fakke tilbake på gamle vaner ;)

To mnd er jo kjempebra, flink du er :) Jeg tenkte at når jeg først har sprukket kan jeg likegreit trø i meg litt så jeg får kjent litt på det. Det va godt mens det varte, nå er jeg bare kvalm og angrende. Starte på ny frisk i morgen, og denne episoden blir jo fin å tenke tilbake på neste gang jeg får lyst å sprekke :)

Anonym 22:30 ja man får liksom bedre motivasjon av å røre seg litt, Jeg er sikker på at du greier den utfordringen med glans :)

HI

Skrevet

Hehehe ;) Godt det ikke bare er meg som sprekker i ny og ne... 

Skrevet

Samme her.. En halv fruktnøtt, smågodt og is. Ny start i morgen!! 😊😊

Anonymous poster hash: a1e80...1b4

Skrevet

Idiot

Skrevet

HI

Har du ikke nedturer blir følelsen av oppturen mindre! You go girl!

Skrevet

Så flink du har vært :-)

Men du - det er jo SÅ godt med en sånn "sprekk"! Tror kroppen trenger det! Bare jeg har holdt meg unna snop i én uke, får jeg plutselig en sånn "craving". Dytter alt i meg, sjokolade og brus og potetgull. Ja, kvalm blir man, men likevel så godt å bare KOSE seg!!:-) ikke ha dårlig samvittighet!

Fortsetter med de gode vanene i morra ;) Det er jo anbefalt med en kosedag i uka ;)

Og du, hva spiser du i løpet av en dag? (Måltidoppsett).

Skal til syden om 3 uker og skulle gjerne tatt av et par kilo og stramma litt opp(kort tid, men alt hjelper! Føler meg hvertfall litt bedre da når jeg drar om jeg er i en god sirkel med gode vaner:-)

Anonymous poster hash: f1ce3...763

Skrevet

Har vært så flink nå i to uker med å spise sunt å ligge unna godteri å sjokolade, samt jevnlig trening. Har gått ned 4 kg på disse to ukene, veldig fornøyd :) Men i kveld tok søtsuget overtaket, å jeg har slukt en halv plate (stooor) melkesjokolade og to spiseskjeer peanøttsmør OG drukket et glass cola! Det smakte utsøkt, men nå kommer angeren snikende:p har det veldig mye å si på om man setter ting i perspektiv? Føler motivasjonen fikk seg et lite slag på nesa nå altså :(

HI. ..

Du burde lære deg og/å regelen. Den kan du virkelig ikke!!

Anonymous poster hash: 8e0d1...ce8

Skrevet

MMP nei det er sikkert ;) blir sikkert flere "sprekker", men tenker at så lenge man ikke gir opp så er det vel ikke sååå ille?

Jeg spiser ca sånn her:

Frokost: frokostblanding uten sukker / havregrøt / brødskive + melk eller juice

Lunch: Salat / knekkebrød / grovt rundstykke med magert pålegg og vann til drikke

frukt, rå grønnsaker eller nøtter mellommåltid

Middag er som regel fisk / kylling / kjøtt med grønnsaker og littegranne ris, pasta eller potet. Noen ganger blir det jo spagetti eller sånn for ungenes del :)

Kvelds er som regel ei skive eller knekkebrød når ungene spiser 

Ser det er nesten viktigere å regulere hvor mye man spiser, ikke bare hva ;)

Hvorfor skal jeg bry meg om rettskriving her inne? Du skjønner da godt hva jeg skriver :)

HI

Skrevet

MMP nei det er sikkert ;) blir sikkert flere "sprekker", men tenker at så lenge man ikke gir opp så er det vel ikke sååå ille?

Jeg spiser ca sånn her:

Frokost: frokostblanding uten sukker / havregrøt / brødskive + melk eller juice

Lunch: Salat / knekkebrød / grovt rundstykke med magert pålegg og vann til drikke

frukt, rå grønnsaker eller nøtter mellommåltid

Middag er som regel fisk / kylling / kjøtt med grønnsaker og littegranne ris, pasta eller potet. Noen ganger blir det jo spagetti eller sånn for ungenes del :)

Kvelds er som regel ei skive eller knekkebrød når ungene spiser

Ser det er nesten viktigere å regulere hvor mye man spiser, ikke bare hva ;)

Hvorfor skal jeg bry meg om rettskriving her inne? Du skjønner da godt hva jeg skriver :)

HI

Hvorfor er det så vanskelig med rettskriving? Det burde vel være automatisert når du skriver?

Anonymous poster hash: 8e0d1...ce8

Skrevet

Shake, shake, shake it of! 😂

Jeg sprakk også ikveld. 10 biter med sjokolade. Tror det viktigste er å ikke gå på en smell i morgen...

Lykke til videre! :-D

Anonymous poster hash: 623a8...6e2

Skrevet

Smågodt, sjokolade og brus her... Ny dag i mårra og lenge til bikinisesongen 😁

Skrevet

Så sant, ny dag idag :)

Forresten, i går mårrest veide jeg 64,9, og idag veide jeg 64,4. Kanskje sjokolade kombinert med peanøttsmør har en slankende effekt ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...