Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Har vært så flink nå i to uker med å spise sunt å ligge unna godteri å sjokolade, samt jevnlig trening. Har gått ned 4 kg på disse to ukene, veldig fornøyd Men i kveld tok søtsuget overtaket, å jeg har slukt en halv plate (stooor) melkesjokolade og to spiseskjeer peanøttsmør OG drukket et glass cola! Det smakte utsøkt, men nå kommer angeren snikende:p har det veldig mye å si på om man setter ting i perspektiv? Føler motivasjonen fikk seg et lite slag på nesa nå altså Anonymous poster hash: c4967...da0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Det hørtes godt ut Anonymous poster hash: b6e92...b36
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Det hørtes godt ut Anonymous poster hash: b6e92...b36 Det var det også Men nå er jeg kvalm, haha HI Anonymous poster hash: c4967...da0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Hvordan kan man få lyst til å spise to spiseskjeer med peanøttsmør? Når det er sagt...ingen skade skjedd. Keep up the good work tomorrow! Anonymous poster hash: 4acac...923
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Ble kvalm bare av å lese det og hadde aldri greid å få i meg så mye dritt på en gang. Anonymous poster hash: e2af3...b5f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 En viktig del av det, er å IKKE la seg rikke av at man faller tilbake i gamle vaner for noen timer en dag, rist det av deg, og fortsett med rett kost i morgne, høyst sannsynlig vil det komme flere slike dager, men poenget er å ikke gi opp, start opp igjen fortløpende Anonymous poster hash: 3e25e...1ab
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Så flink du har vært. En liten sprekk er ikke verdens undergang, ny giv i morgen! Kanskje planen din er litt for streng siden du får sånt søtsug? Bare en tanke, jeg aner jo ikke hvordan du har spist... Anonymous poster hash: c5e45...432
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Vanlig å sprekke. Er dessverre kroppen som motarbeider deg. Prøv å øke matinntaket littegrann, så blir det lettere å unngå sånne store sprekker Lykke til! Anonymous poster hash: fe564...b92
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Sprakk i dag jeg også, spiste en hel pose med potetgull og ei stor flaske med cola, pluss at det ble pizza til middag 😝. Og verst av alt har lyst på mer potetgull og brus 😈. I tillegg har jeg sittet stille hele dagen, droppet trimturen (men leste studier da). Anonymous poster hash: e5da6...a38
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Sorry, jeg bare elsker peanøttsmør! Jeg prøver å ligge på 12-1500 kaloerier per dag, det holdt visst ikke idag. Spiser 4 måltider om dagen da, mye kjøtt og grønt, nøtter og litt frukt. I dag bare måtte jeg ha noe usunt, jeg var helt dårlig! Takk for gode råd, keep up the good work eller hva? Huffda, ikke bare meg som var fysen idag får bare fortsette som før imorgen, hehe HI Anonymous poster hash: c4967...da0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Jeg har holdt meg unna godteri og cola i to mnd nå, aldri sprukket. Og hver gang jeg åpner kjøleskapet ser jeg cola, sprite..men får ikke lyst på det en eneste gang. Det gjelder å ha sterk vilje. Og når du da har sprukket, hvordan klarte du å få i deg halve sjokolade?? Viljen din er svak! Du er ikke tøff om du går ned mange kilo, du er tøff om du klarer å holde deg der og ikke fakke tilbake på gamle vaner Anonymous poster hash: 900b0...c0c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Sorry, jeg bare elsker peanøttsmør! Jeg prøver å ligge på 12-1500 kaloerier per dag, det holdt visst ikke idag. Spiser 4 måltider om dagen da, mye kjøtt og grønt, nøtter og litt frukt. I dag bare måtte jeg ha noe usunt, jeg var helt dårlig! Takk for gode råd, keep up the good work eller hva? Huffda, ikke bare meg som var fysen idag får bare fortsette som før imorgen, hehe HI Anonymous poster hash: c4967...da0 I morgen blir det å starte dagen med trilletur til bhg (2,5 km en vei), vet at de dagene jeg starter med å trimme spiser jeg sunnere, sitter jeg i ro blir det snacks av det usunne slaget. Blir utfordrende å spise sunt når det blir skolebenken neste uke 😲 Anonymous poster hash: e5da6...a38
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #13 Skrevet 3. september 2015 Jeg har holdt meg unna godteri og cola i to mnd nå, aldri sprukket. Og hver gang jeg åpner kjøleskapet ser jeg cola, sprite..men får ikke lyst på det en eneste gang. Det gjelder å ha sterk vilje. Og når du da har sprukket, hvordan klarte du å få i deg halve sjokolade?? Viljen din er svak! Du er ikke tøff om du går ned mange kilo, du er tøff om du klarer å holde deg der og ikke fakke tilbake på gamle vaner Anonymous poster hash: 900b0...c0c To mnd er jo kjempebra, flink du er Jeg tenkte at når jeg først har sprukket kan jeg likegreit trø i meg litt så jeg får kjent litt på det. Det va godt mens det varte, nå er jeg bare kvalm og angrende. Starte på ny frisk i morgen, og denne episoden blir jo fin å tenke tilbake på neste gang jeg får lyst å sprekke Anonym 22:30 ja man får liksom bedre motivasjon av å røre seg litt, Jeg er sikker på at du greier den utfordringen med glans HI Anonymous poster hash: c4967...da0
MMP Skrevet 3. september 2015 #14 Skrevet 3. september 2015 Hehehe Godt det ikke bare er meg som sprekker i ny og ne...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #15 Skrevet 3. september 2015 Samme her.. En halv fruktnøtt, smågodt og is. Ny start i morgen!! 😊😊 Anonymous poster hash: a1e80...1b4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #16 Skrevet 3. september 2015 Jeg har holdt meg unna godteri og cola i to mnd nå, aldri sprukket. Og hver gang jeg åpner kjøleskapet ser jeg cola, sprite..men får ikke lyst på det en eneste gang. Det gjelder å ha sterk vilje. Og når du da har sprukket, hvordan klarte du å få i deg halve sjokolade?? Viljen din er svak! Du er ikke tøff om du går ned mange kilo, du er tøff om du klarer å holde deg der og ikke fakke tilbake på gamle vaner Anonymous poster hash: 900b0...c0c Idiot Anonymous poster hash: 4acac...923
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #17 Skrevet 3. september 2015 Sorry, jeg bare elsker peanøttsmør! Jeg prøver å ligge på 12-1500 kaloerier per dag, det holdt visst ikke idag. Spiser 4 måltider om dagen da, mye kjøtt og grønt, nøtter og litt frukt. I dag bare måtte jeg ha noe usunt, jeg var helt dårlig! Takk for gode råd, keep up the good work eller hva? Huffda, ikke bare meg som var fysen idag får bare fortsette som før imorgen, hehe HI Anonymous poster hash: c4967...da0 Har du ikke nedturer blir følelsen av oppturen mindre! You go girl! Anonymous poster hash: 4acac...923
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #18 Skrevet 3. september 2015 Så flink du har vært :-) Men du - det er jo SÅ godt med en sånn "sprekk"! Tror kroppen trenger det! Bare jeg har holdt meg unna snop i én uke, får jeg plutselig en sånn "craving". Dytter alt i meg, sjokolade og brus og potetgull. Ja, kvalm blir man, men likevel så godt å bare KOSE seg!!:-) ikke ha dårlig samvittighet! Fortsetter med de gode vanene i morra Det er jo anbefalt med en kosedag i uka Og du, hva spiser du i løpet av en dag? (Måltidoppsett). Skal til syden om 3 uker og skulle gjerne tatt av et par kilo og stramma litt opp(kort tid, men alt hjelper! Føler meg hvertfall litt bedre da når jeg drar om jeg er i en god sirkel med gode vaner:-) Anonymous poster hash: f1ce3...763
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #19 Skrevet 3. september 2015 Har vært så flink nå i to uker med å spise sunt å ligge unna godteri å sjokolade, samt jevnlig trening. Har gått ned 4 kg på disse to ukene, veldig fornøyd Men i kveld tok søtsuget overtaket, å jeg har slukt en halv plate (stooor) melkesjokolade og to spiseskjeer peanøttsmør OG drukket et glass cola! Det smakte utsøkt, men nå kommer angeren snikende:p har det veldig mye å si på om man setter ting i perspektiv? Føler motivasjonen fikk seg et lite slag på nesa nå altså Anonymous poster hash: c4967...da0 HI. .. Du burde lære deg og/å regelen. Den kan du virkelig ikke!! Anonymous poster hash: 8e0d1...ce8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #20 Skrevet 3. september 2015 MMP nei det er sikkert blir sikkert flere "sprekker", men tenker at så lenge man ikke gir opp så er det vel ikke sååå ille? Jeg spiser ca sånn her: Frokost: frokostblanding uten sukker / havregrøt / brødskive + melk eller juice Lunch: Salat / knekkebrød / grovt rundstykke med magert pålegg og vann til drikke frukt, rå grønnsaker eller nøtter mellommåltid Middag er som regel fisk / kylling / kjøtt med grønnsaker og littegranne ris, pasta eller potet. Noen ganger blir det jo spagetti eller sånn for ungenes del Kvelds er som regel ei skive eller knekkebrød når ungene spiser Ser det er nesten viktigere å regulere hvor mye man spiser, ikke bare hva Hvorfor skal jeg bry meg om rettskriving her inne? Du skjønner da godt hva jeg skriver HI Anonymous poster hash: c4967...da0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #21 Skrevet 3. september 2015 MMP nei det er sikkert blir sikkert flere "sprekker", men tenker at så lenge man ikke gir opp så er det vel ikke sååå ille? Jeg spiser ca sånn her: Frokost: frokostblanding uten sukker / havregrøt / brødskive + melk eller juice Lunch: Salat / knekkebrød / grovt rundstykke med magert pålegg og vann til drikke frukt, rå grønnsaker eller nøtter mellommåltid Middag er som regel fisk / kylling / kjøtt med grønnsaker og littegranne ris, pasta eller potet. Noen ganger blir det jo spagetti eller sånn for ungenes del Kvelds er som regel ei skive eller knekkebrød når ungene spiser Ser det er nesten viktigere å regulere hvor mye man spiser, ikke bare hva Hvorfor skal jeg bry meg om rettskriving her inne? Du skjønner da godt hva jeg skriver HI Anonymous poster hash: c4967...da0 Hvorfor er det så vanskelig med rettskriving? Det burde vel være automatisert når du skriver? Anonymous poster hash: 8e0d1...ce8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #22 Skrevet 3. september 2015 Shake, shake, shake it of! 😂 Jeg sprakk også ikveld. 10 biter med sjokolade. Tror det viktigste er å ikke gå på en smell i morgen... Lykke til videre! :-D Anonymous poster hash: 623a8...6e2
Krumelur Skrevet 3. september 2015 #23 Skrevet 3. september 2015 Smågodt, sjokolade og brus her... Ny dag i mårra og lenge til bikinisesongen 😁
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #24 Skrevet 4. september 2015 Så sant, ny dag idag Forresten, i går mårrest veide jeg 64,9, og idag veide jeg 64,4. Kanskje sjokolade kombinert med peanøttsmør har en slankende effekt HI Anonymous poster hash: c4967...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå