Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Har fortalt barna om han, men de har ikke truffet han. Jeg tenker at nå når de vet, så bør kanskje faren deres også få litt info? Både for at han skal være forberedt om ungene nevner det og ikke reagerer "feil", og fordi det tross alt angår hans barn. Hva tenker dere?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Kanskje ikke helt "perfekt"?? Selvfølgelig bør far få vite.. før ungene. Anonymous poster hash: 7e407...7b0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Hadde sagt noe ja.. Anonymous poster hash: 0617e...ddd
mamma_bergen Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg for min del har tenkt å fortelle det til far når jeg skal fortelle det til datteren, altså slik at han vet på forhånd Vet ikke helt hvorfor jeg tenker slik, jeg føler bare at han skal være forbered og "inkludert". Ikke for far sin del, han har samboer og nye barn, men for datteren vår sin del.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Fortalte det. Tenkte det var viktig for faren å vite at en ny mann kan bli innvolvert i barnas liv. Han fortalte også meg da han fikk ny dame. Anonymous poster hash: a760d...281
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2015 Kanskje ikke helt "perfekt"?? Selvfølgelig bør far få vite.. før ungene. Anonymous poster hash: 7e407...7b0 Hvorfor før ungene?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2015 Hvordan fortalte dere det? Eller hvor mye?
Gemini77 Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Jeg fortalte det til eksen før barna og han visste når barna møtte han. Eksen møtte kjæresten min først og prater litt før barna møtte han. Syns det er mest ryddig.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Jeg fortalte det til eksen før barna og han visste når barna møtte han. Eksen møtte kjæresten min først og prater litt før barna møtte han. Syns det er mest ryddig. nå har den perfekte mors eks hatt forhold på si i lang tid siste tiden av deres ekteskap, et sånt svin hadde jeg ikke tatt hensyn til og egentlig blåst i hans mening, kun kort fortalt at jeg har truffet en mann som jeg er kjæreste med, og at han er presentert for barna. Spør dere virkelig om lov fra eksen eller hans "godkjenning" av ny mann i deres liv? Spesielt... Anonymous poster hash: 51efc...fa0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Jeg fortalte det til eksen før barna og han visste når barna møtte han. Eksen møtte kjæresten min først og prater litt før barna møtte han. Syns det er mest ryddig. nå har den perfekte mors eks hatt forhold på si i lang tid siste tiden av deres ekteskap, et sånt svin hadde jeg ikke tatt hensyn til og egentlig blåst i hans mening, kun kort fortalt at jeg har truffet en mann som jeg er kjæreste med, og at han er presentert for barna. Spør dere virkelig om lov fra eksen eller hans "godkjenning" av ny mann i deres liv? Spesielt... Anonymous poster hash: 51efc...fa0 Nå er min eks enda verre svin enn den perfekte mor sin, så kanskje jeg er farget av det. Fortalte aldri til ham at jeg datet, men han valgte selv å ikke ha noe kontakt med barna sine, så jeg så ingen vits i å ha kontakt med ham om noe som helst da. Anonymous poster hash: 51efc...fa0
Gemini77 Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Jeg fortalte det til eksen før barna og han visste når barna møtte han. Eksen møtte kjæresten min først og prater litt før barna møtte han. Syns det er mest ryddig. nå har den perfekte mors eks hatt forhold på si i lang tid siste tiden av deres ekteskap, et sånt svin hadde jeg ikke tatt hensyn til og egentlig blåst i hans mening, kun kort fortalt at jeg har truffet en mann som jeg er kjæreste med, og at han er presentert for barna. Spør dere virkelig om lov fra eksen eller hans "godkjenning" av ny mann i deres liv? Spesielt... Anonymous poster hash: 51efc...fa0 Nå var eksen min også utro men ser ikke hva det har noe med saken å gjøre? Det er vel barna man samarbeider om nå? Og jeg behandler han slik jeg ønsker han skal behandle meg. Og det med respekt. Jeg fikk også møte hans nye dame før barna fikk.
mamma_bergen Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Jeg fortalte det til eksen før barna og han visste når barna møtte han. Eksen møtte kjæresten min først og prater litt før barna møtte han. Syns det er mest ryddig. nå har den perfekte mors eks hatt forhold på si i lang tid siste tiden av deres ekteskap, et sånt svin hadde jeg ikke tatt hensyn til og egentlig blåst i hans mening, kun kort fortalt at jeg har truffet en mann som jeg er kjæreste med, og at han er presentert for barna. Spør dere virkelig om lov fra eksen eller hans "godkjenning" av ny mann i deres liv? Spesielt... Anonymous poster hash: 51efc...fa0 For min del handler det absolutt ikke om å få fars godkjenning. Det handler om å ha et godt samarbeid og relasjon pga barnet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå