Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Noen her som fikk beskjed på sykehuset at de var veldig moden å at babyens hode lå langt nedi bekkene? Prøvd å ha sex å har d hatt noe virkning? Gravid uke 39 her Anonymous poster hash: 1d0c4...ecf
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Moden, avflatet og 2 cm åpning fikk jeg beskjed om. Jordmor satte da riestimulerende akupunktur og strippet meg, hadde mye kynnere og maserier i neste døgnet, men fødselen kom ikke skikkelig igang. Neste dag var jeg da fremdeles moden, avflatet, men nå med 3 cm åpning, så da tok de vannet. Ungen ble født samme kveld, men jeg måtte ha hjelp fra riestimulerende drypp for riene var så uregelmessige. Dette var 17 dager før termin, ungen måtte ut fordi den var stor og viste tegn til mistrivsel (lite liv, liten variasjon i hjerterytme osv) Anonymous poster hash: 7bc41...7ca
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Oi offda! :/ Har bare hørt at d kan sette igang å er rimelig desperat... Anonymous poster hash: 1d0c4...ecf
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Var ikke på sykehuset,men ble strippet hos jordmor. Hadde 3-4 cm da hun strippet og 4 cm når jeg gikk derfra, mormunn var veldig myk, fødselen startet av seg selv 4 dager etter dette. Hadde tegningsblødning fra stripping til fødsel startet. Anonymous poster hash: 3b59e...77e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Moden og avflatet. 3-4 cm åpning. Spent vannblære. Dette var i uke 35. Fødte i uke 42!! Vannet gikk med et skikkelig splasj:-) fødselen gikk kjapt siden jeg allerede var halveis i fødselen før den startet Anonymous poster hash: 1ad96...1bd
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Begge mine fødsler har startet med sex når jeg var moden og hadde et par cm åpning! Anonymous poster hash: 3f7fb...31a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Glemte å skrive at vi hadde masse sex fra uke 37 og testet ellers ut mange kjerringråd. Endte opp med igangsetting... Det skal enorme mengder sperm til for at det skal sette i gang en fødsel. Orgasme derimot kan sette i gang rier. Brystvortestimulering likeså. Alt som trigger sammentrekning i livmoren. Jeg fikk forbud om orgasme, brystvortestimulering og stryking på magen da de stoppet fødselen i uke 35. Anonymous poster hash: 1ad96...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå