Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg ringer nok lege i morgen, dersom jeg ikke blir drastisk bedre, men jeg vil gjerne høre fra noen andre.. Jeg har over to uker vært småkvalm, svimmel, hatt hodepine og vært utrolig slapp. For tre dager siden spydde jeg et døgn, og ble litt bedre dagen etter, men nå er jeg like ille igjen. Jeg er så dårlig at jeg ikke får i meg noe særlig med mat, og det er utrolig tiltak og ta meg av de to små barna mine, kjennes ut som om jeg skal svime av og kaste opp hver gang jeg anstrenger meg litt.. Noen som har vært borti noe lignende? Setter veldig stor pris på svar😊 Anonymous poster hash: 58b8e...7c7
TPK Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Du er ikke gravid? Jeg føler meg sånn om dagen... Ellers kan det være omgangssyke.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Med så diffuse symptomer bør du vente til i morgen, og høre hva legen sier Gravid? Kan du være det? Anonymous poster hash: d26ad...300
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg kjenner meg akkurat som når jeg er gravid, men det er 100% sikkert at jeg ikke er det, har ikke gjort det som trengs for å lage barn på ca 4. mnd, og hadde nesten akkurat mensen.. Derfor jeg syns det er så rart.. Kan omgangssyke vare så lenge? Har aldri opplevd det før, men godt mulig det kan skje altså.. Anonymous poster hash: 58b8e...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå