Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 bruke til bilstol nr to også?? Og hva er egentlig isofix godt for? Dama på butikken sa det ikke hadde noe med sikkerhet å gjøre? Jeg har ikke isofix i bilen min, men det har mannen. Anonymous poster hash: c0d1e...3ee
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Isofiks er på alle nye biler og noen litt eldre det er en enklere måte og feste basen setet på da men to typer hekter istedenfor for bilbeltet, mange baser er laget med og uten noen er det enten eller. Du må bruke samme merke stol og mulig samme type om du vill ha 2 stoler i en base. Om jeg forsto rett?! Er det 2 baser så er det mulig og kjøpe løse baser.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Maxi Cosi har ihvertfall base som kan brukes også til sete nr to. Må kjøpes med isofix. Anonymous poster hash: 6d7ac...145
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Å du tenker slikt fra nr1 til nr 2 😊😊 ja det finnes, mener britax og be safe har det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Det kommer stadig bilstoler hvor du kan bruke samme base til både stol nr en og stol nr 2. Maxi Cosi FamilyFix base til stolene Pebble og Pearl og base TwoWay Fix til stolene Pebble Plus og 2Way Pearl(I-Size seter) Besafe Modular, til stolene Go og I-Size http://besafe.no/new-izi-modular Mener på det skal finnes ett til, men kommer ikke på hvilket det kan være. Trodde det var Britax, men kan ikke finne noe på sidene deres. Men mulig det er Dualfix jeg blander med Anonymous poster hash: aca7c...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå