Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg skal pusse opp datteren min sitt rom, og skal tapetsere tre skapdører. Problemet er at de er utskåret. Tror dere det er mulig å lime en slags plate på de, og så tapetsere utenpå? Hva slags plater i så fall? Har lyst til å være miljøvennlig å bruke de dørene vi har i steder for å kjøpe nye, glatte dører... Anonymous poster hash: ccf0c...d3e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Bruk sparkel! Anonymous poster hash: 1e150...863
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Har du prøvd sparkel? Blir det pent? Anonymous poster hash: ccf0c...d3e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Sparkel? er det virkelig egnet for så store flater? Jef ville brukt en mdf-plate. Slar deg ikke, men ville fjernet evt tapet på skapdøren om det er.. Anonymous poster hash: 00fd4...4b0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Sparkel fungerer ikke på så store avvik. Jeg ville ha kjøpt en tynn mdf-plate og festet m lim og noen små spiker. Sparklet over spikerhullene før tapetsering. Anonymous poster hash: 0dc2f...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå