Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Har nylig fått en liten baby, men kan ikke huske å ha fylt ut skjema med navn, mellomnavn osv. Greit man er i litt tåke etter fødsel, men det burde jeg husket, hvis jeg hadde gjort det.. Anonymous poster hash: 6b997...96b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Du får brev i posten etter en liten stund, som du fyller ut og returnerer Anonymous poster hash: 48a4c...d32
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Kan vel gjøre det på Altinn også tror jeg. Anonymous poster hash: d2d97...269
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Det får du melding om at skal gjøres på Altinn😄 Anonymous poster hash: e4efd...65b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Ok, takk! 😊 Var i dårlig form etter fødsel, og ble litt bekymra for at jeg hadde gjort det i tåke.. Og glemt mellomnavnet! 😁 Anonymous poster hash: 6b997...96b
Roheryn Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Vi fikk melding på altinn på lørdag - da var gutten beint 2 uker gammel. Fylte ut og sendte inn samme dag, og fikk fødselsattesten i posten i dag :-) Fikk forresten papirskjema for utfylling på mandag, så de har vel sendt både elektronisk og pr post samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå