Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg og kjæresten har snart vært sammen i ett år. Jeg og er ulykkelig selv om jeg er glad i han. jeg fortalte han for 4 dager siden at jeg har mindre følelser for han. Og han begynte å gråte. Han sa jeg ødelegger alt. At han elsker meg like mye som før og han ville ikke at jeg skulle fortalt han det. Men jeg vil gjøre det slutt. Hva gjør jeg? Hvordan sier jeg at jeg vil vi heller skal være venner uten at han skal bli lei seg? Eller gråte? Jeg blir mer og mer ulykkelig for hver dag som går og jeg har sagt det til han og hvorfor. Men det er ingenting som endrer seg. Det virker som at han ikke bryr seg. Og jeg føler jeg ikke kan snakke med han. Anonymous poster hash: 03deb...279
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Du kan ikke regne med at du skal kunne gjøre det slutt uten at han blir lei seg og du kan ikke forvente at dere blir venner etterpå. Anonymous poster hash: a0474...947
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Det er helt naturlig at han blir lei seg, og det er ikke verken din oppgave eller ditt ansvar å forhindre det. Anonymous poster hash: 374b7...5b6
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg og kjæresten har snart vært sammen i ett år. Jeg og er ulykkelig selv om jeg er glad i han. jeg fortalte han for 4 dager siden at jeg har mindre følelser for han. Og han begynte å gråte. Han sa jeg ødelegger alt. At han elsker meg like mye som før og han ville ikke at jeg skulle fortalt han det. Men jeg vil gjøre det slutt. Hva gjør jeg? Hvordan sier jeg at jeg vil vi heller skal være venner uten at han skal bli lei seg? Eller gråte? Jeg blir mer og mer ulykkelig for hver dag som går og jeg har sagt det til han og hvorfor. Men det er ingenting som endrer seg. Det virker som at han ikke bryr seg. Og jeg føler jeg ikke kan snakke med han. Anonymous poster hash: 03deb...279 Her tror jeg du vet svaret. Han er ynkelig og manipulerer med tårer. Har du det dårlig, kom deg ut. Om han blir trist, ja vel. Da blir han det. Du skal ikke bli trist i enda et år for at han skal få slippe å være trist.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Du kan ikke regne med at du skal kunne gjøre det slutt uten at han blir lei seg og du kan ikke forvente at dere blir venner etterpå. Anonymous poster hash: a0474...947 det er jeg klar over, men vi jobber på sammen jobb. Så vi må ihvertfall komme over ends Anonymous poster hash: 03deb...279
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Idioti å date en kollega, nettopp av slike grunner. Eksen min var manipulativ og psykopatisk og gråt hver gang jeg prøvde og gå. Jeg tok han til og med tilbake når jeg flytta ut og lot han flytte inn, bodde sammen i 4 mnd og da var jeg deprimert pga han og ba han komme seg ut.. Gjør det slutt og stå for det!! Kjærlighetssorg går over. Anonymous poster hash: 95c55...f93
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Du kan ikke regne med at du skal kunne gjøre det slutt uten at han blir lei seg og du kan ikke forvente at dere blir venner etterpå. Anonymous poster hash: a0474...947 det er jeg klar over, men vi jobber på sammen jobb. Så vi må ihvertfall komme over ends Anonymous poster hash: 03deb...279 Å, det er du som er lærling sammen med han mammadalten?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Jupp. Beklager om det er dumt å starte ny tråd pgr dette. Anonymous poster hash: 03deb...279
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Jupp. Beklager om det er dumt å starte ny tråd pgr dette. Anonymous poster hash: 03deb...279 Nei, du gjør det rette! Heier på deg!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 At han får kjærlighetssorg er jo trist, men dessverre ikke noe du plikter å gjøre noe ved... Det er vel et større svik å late som om alt er bra... Du må nok bare være kald og veldig tydelig!! Anonymous poster hash: 7ecb3...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå