Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg skal ha en del jenter her til helgen. Jeg har ikke plass til alle rundt bordet, og tenker da å ha noe man kan ta på en tallerken og sitte litt forskjellige steder. Feks lakseruller som man ikke trenger bestikk til. Trenger 3-4 retter, skal ikke være full middag. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: b66f2...2fb
Mamalarma Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Lakseruller eller ruller med spekemat Dadler med spekeskinke rundt og så setter du en cocktailpinne gjennom Små runde brødskiver (ristet) med ost og pynt og cocktailpinne Kjeks med smøreost og pynt Grillspyd, kjøttboller på spyd Små vårruller Innbakt pølse Asparges med spekeskinke rundt Grillet aubergine med tomatsalsa Kyllingvinger Halve hardkokte egg med litt majones og reker og kaviar/ rogn Noen tips. Ellers anbefaler jeg deg å Google fingermat. Kom mange tips opp.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Tapas. Laks, ruccola, rødløk og philadelfia i lompe. Salte småpoteter med aoili. Spanske kjøttboller. Ett eller annet med spekeskinke. Hjemmelaget foccacia. Anonymous poster hash: dd4f7...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå