Gå til innhold

Dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 1,5 år sendes i bhg kl 07.00 hver dag. Planer om å hente 13.00, siden jeg er hjemme. Henter jeg nå, blir vi kun hjemme, er for sliten til å være ute jeg. Eller skal far hente 15.30, slik at gutten får lekt ute. Pent vær nå, etter flere dager med regn.

Anonymous poster hash: 3f9f2...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sette deg på en benk i en lekeplass med en kaffekopp i hånden, og la ungen leke selv? Ta med bøtte og spade...

Anonymous poster hash: 08e76...02a
Skrevet

Trenger du fremmede til å svare på det?

Da syns jeg faktisk du skal ta en tur på helsestasjonen og få veiledning. Klarer man ikke selv å ta avgjørelser på slike ting, lurer jeg på hvordan dere har det hjemme med grensesetting, rutiner osv.

Anonymous poster hash: a5dc4...d5a

Skrevet

Sover barnet ditt i bhg? Når?

Hadde henta før soving, trilla en tur, og hatt en rolig ettermiddag 😊

PS: ikke spør oss... Kjenn etter selv! Vi kjenner ikke barnet ditt, og ei heller deres hverdag.

Anonymous poster hash: dd044...09a

Skrevet

For sliten til å være ute??? Er det mindre slitsomt å være inne med en ettåring?

Anonymous poster hash: 8abfd...349

Skrevet

Hvorfor sendes han kl 07 hvis du er hjemme? dersom dette er slik hver dag hadde jeg levert 09.30 og latt far hente 15.30.

Anonymous poster hash: 20d93...3b1
Skrevet

Ser heller ikke hvorfor dere leverer kl 07 når du går hjemme. Som hun over sier,hadde levert 9.30 og latt far hente.

Anonymous poster hash: a2f78...8e9

Skrevet

Enig med de 2 siste. Og dette er ikke et virkelig dilemma. Dilemma er valget mellom pest og kolera. Altså 2 onder. Å hente barnet kl 1300 og ha det inne, er ikke et onde.

Skrevet

Hvorfor sendes han kl 07 hvis du er hjemme? dersom dette er slik hver dag hadde jeg levert 09.30 og latt far hente 15.30.

Anonymous poster hash: 20d93...3b1

Sikkert fordi far leverer Før jobb.

Anonymous poster hash: 4941a...244

Skrevet

Kl 7? Og du går hjemme? Jeg leverer ca 8.30 (søsteren drar på skole sammen ned oss) og far henter senest kl 16. Når jeg jobber aften. Har jeg fri leveres hun 8.30 og blir hentet tidligere, i 14 tiden. 17 mnd her, sover 1-2 timer i vogn. Skjønner ikke at barn må i bhg kl 7 om det ikke er nødvendig...

Anonymous poster hash: e46f0...bbb

Skrevet

Da jeg var hjemme syk, så var det alltid jeg som leverte i barnehagen ca 9.30. Da kunne vi ta det rolig på morgningen og kose oss. Så hentet far ca 15.30. Og er du for syk til at du klarer å leke noe med barnet, eller være ute med det. Så hadde jeg ventet med å hente til 15.30.

Minste min måtte starte i barnehage 10 mnd gammel, siden jeg ble syk. Men han gikk i en helt fantastisk barnehage, og ble tatt så godt vare på. Det var så godt for meg å vite, at han hadde det veldig bra, da jeg selv ikke klarte å ta meg av han fulltid.

Anonymous poster hash: 85824...732
Gjest Antarctica
Skrevet

Hvordan trives barnet i bhg, da? Kan du hente tidlig de dagene du orker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...