Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg har ei jente på 4 år. Aldri egentlig opplevd henne som sjenert. Svarer og prater med fremmede og oppleves ikke som forsiktig. Jeg var selv et veldig sjenert barn og har nesten vært litt lettet da det virker som hun ikke har dette problemet. Nå lurer jeg likevel på om det er mulig å være utadvendt sjenert på en måte? Startet forrige mandag for første gang i en dansegruppe. Så og si alle ungene deltok men jenta mi turte nesten ingenting. Kom litt overraskende på meg. Hun deltok på litt når jeg var med og holdt henne i hånden. Men mest ville hun bare se på. Ble særlig "skremt" under aktive leker der alle løp omkring osv. Nå håper jeg jo dette skal hå seg til men er litt spent neste time og da ønsker dr at vi foreldre ikke er tilstede. I barnehagen sier de at hun har noen få hun leker med men trekker seg mest mot de voksne noe jeg begynte å tenke over nå. Kjenner jeg blir litt bekymret og tenker over hva jeg kan gjøre for å hjelpe henne i sosiale situasjoner. Noen med råd, tanker eller erfaring rundt dette? Anonymous poster hash: fe92d...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå