Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg skal på fest i helga, takket ja før jeg visste at jeg var gravid. Drikker vanligvis mye og er "festens midtpunkt" så det blir garantert lagt merke til at jeg er edru. Det er med mine beste venninner, men også en del andre bekjente og ukjente. Jeg har mistet to ganger i år, så jeg vil ikke at folk skal vite at jeg er gravid enda, orker ikke all medlidenheten hvis det går galt igjen. Hvordan skal jeg løse dette uten å bli avslørt? Kan ikke avlyse, mannen skal være med også og det blir rart om han går uten meg. Er skikkelig dårlig på å lyve... Antibiotika unnskyldningen er det ingen som tror på lenger. Vurderer å ta alkoholfri vin på en vanlig flaske, late som jeg er småbrisen, si at jeg ikke er i form og gå tidlig hjem. Men tror nok debgjennonskuer det, venninnene mine vet at vi har prøvd å bli gravide. Uff, vanskelig! Anonymous poster hash: dfcf5...74f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Si du er syk. Skjønner ikke problemer. Alle kan bli syk og ikke klare en fest. Influensa, dårlig mage.. Uansett hva. Anonymous poster hash: 10316...219
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg brukte alkoholfri vin-trikset. Ingen som merket noe. Når de blir brisne, legger de ikke så mye merke til hvor fulle eller edru de rundt er... Hvis du ikke vil late som du drikker, så kan du si at legen tror du har fått gallestein eller magesår, og da kan du ikke drikke alkohol for du får så vondt i magen. Anonymous poster hash: f0018...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg klarte meg fint på fest med mozell i glasset. Var mingling så det var ingen som la merke til hva jeg puttet i glasset. Ellers så får du jo bare skippe akkurat den festen. Eller at du har gitt mannen i presang at du kjører den dagen. Anonymous poster hash: 268cd...0f3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Enten lyver du eller så forteller du sannheten. Det finnes ikke noen andre alternativ. Å late som du drikker noe annet eller å si at du er syk, er begge deler å lyve. Så kan du heller fortelle dem hvordan det hang sammen når du senere forteller dem at du er gravid. Det vil de sikkert forstå Husk at folk er mye mindre observante og bryr seg mindre om hva andre mennesker gjør enn man skulle tro. Du skylder dem ingen forklaring. Si du ikke føler deg bra og blir hjemme, hvis du tror det blir vanskelig å late som du drikker alkohol når du ikke gjør det. Anonymous poster hash: 2b4a0...004
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Jeg fylte alkoholfri vin på vanlig rødvinsflaske. Mannen mixet drinker til meg. Fikk uten alkohol men det visste ingen Anonymous poster hash: dc247...8cb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Jeg klarte meg fint på fest med mozell i glasset. Var mingling så det var ingen som la merke til hva jeg puttet i glasset. Ellers så får du jo bare skippe akkurat den festen. Eller at du har gitt mannen i presang at du kjører den dagen. Anonymous poster hash: 268cd...0f3 Vi bor like ved, så det med kjøring funker nok dårlig :-) Men jeg tror jeg bare må late som jeg drikker litt og så gå tidlig hjem, si at jeg ble dårlig. Så får mannen heller bli igjen hvis han er i støtet. Vurderer å bare si det til vertinnen og min beste venninne og be de slå ned evt. spekulasjoner som kommer etter jeg går. Anonymous poster hash: dfcf5...74f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Jeg klarte meg fint på fest med mozell i glasset. Var mingling så det var ingen som la merke til hva jeg puttet i glasset. Ellers så får du jo bare skippe akkurat den festen. Eller at du har gitt mannen i presang at du kjører den dagen. Anonymous poster hash: 268cd...0f3 Vi bor like ved, så det med kjøring funker nok dårlig :-) Men jeg tror jeg bare må late som jeg drikker litt og så gå tidlig hjem, si at jeg ble dårlig. Så får mannen heller bli igjen hvis han er i støtet. Vurderer å bare si det til vertinnen og min beste venninne og be de slå ned evt. spekulasjoner som kommer etter jeg går. Anonymous poster hash: dfcf5...74f Hehe. Tror du virkelig at du er SÅ spennende. I disse flyktningtider er det deilig å ha så enkle problemer. 🙊 Anonymous poster hash: dc247...8cb
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Kan du ikke bare droppe det? Skjønner ikke hvorfor man må lage så store problemer ut av ingenting. Anonymous poster hash: c376a...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå