Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg har artrose i begge knærne. Ene kneet er mye verre enn det andre og i dette hadde jeg en operasjon for ca 3 år siden. I perioder har jeg mye vi vondt i dette kneet. Så ille at jeg ikke får sovet om nettene. En skrukk i lakenet gjør da vondt. Nå har jeg begynt hos fysioterapaut. Han masere knærne mine, noe som jo er godt der og da (men så har jeg ikke vært nær en mann på 2 år heller da),og setter på noe strøm etterpå, gjør også noen øvelser. Jeg har full bevegelighet i begge knærne, noe som vist nok ikke er vanlig. Noe stiv om jeg sitter rolig lenge, men det går jeg fort av meg igjen. Halter når jeg går når jeg har vondt i kneet. Etter å ha begynt med fysioterapi synes jeg kneet har blitt verre og stivner fortere. Jeg synes ikke dette er noe særlig i det hele tatt. Har hatt 5 timer hos fysioterapauten til nå. Har noen andre diagnoser som sikkert ikke gjør denne bedre heller. Leddgikt og fibromyalgi. I Ville dere ha stoppet behandlingen hos fysioterapauten fordi det ikke harblitt bedre til nå? Anonymous poster hash: 8f2c3...744
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Jeg regner med at du er blitt henvist til fysioterapeut av lege?I så tilfelle ville jeg rådført meg med lege før jeg avsluttet behandlingen. Dersom du ikke er henvist av lege ville jeg faktisk snakket med fysioterapeuten om hva forutsetninger han har for behandlingen og hva han regner med at sluttresultatet er. Det er veldig dumt å avslutte en påbegynt behandling før du har fått en uttalelse. Kanskje det må bli verre for å bli bedre? Anonymous poster hash: bc731...26d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg ville diskutert det med fysioterapeuten, kanskje prøvd en annen teknikk om han kan tilby det. Hvis det ikke er aktuelt kunne du gått til festlegen og hørt og hva annet som kan hjelpe. Kanskje manuell terapeut? Anonymous poster hash: 432a0...eb6
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg ville diskutert det med fysioterapeuten, kanskje prøvd en annen teknikk om han kan tilby det. Hvis det ikke er aktuelt kunne du gått til festlegen og hørt og hva annet som kan hjelpe. Kanskje manuell terapeut? Anonymous poster hash: 432a0...eb6 Haha, mente såklart fAstlegen Ikke mange leger som er så veldig festlige vil jeg tro Anonymous poster hash: 432a0...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå