Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Hun var for 4-5 år siden småforelska i en på jobb. Mye mld frem og tilbake, skjedde ikke noe mer enn det. Den gangen sa hun at de bare var venner, men i ettertid sagt hun var forelska. Nå er det i gang igjen, har vært på kurs og det var masse mld til hverandre og ingen til meg. Det hun sier er at meg snakker hun med hele tiden og ikke like mye med vennene både gutter og jenter. Stusser bare over at det blir mye spes til han når hun er i lystig lag. Bare jeg som er rar eller? Anonymous poster hash: 872c5...e78
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Du er ikke rar. Lurer på hva hun hadde gjort om du gjorde det samme? Hva er det de skriver om da? Anonymous poster hash: 181af...707
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Nå var det snap så det vet jeg ikke så bare loggen. Så er jo mulig at det bare er kompisprat som hun sier. Anonymous poster hash: 872c5...e78
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Får minne henne om at hun sa det samme sist, og at hun innrømte å ha vært forelska. Å føle tiltrekning kan man ikke for, men å holde kontakten og holde det i live etterpå er et valg hun tar. Ikke så pent overfor deg?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Hadde ikke godtatt det fra min mann, for å si det slik. Anonymous poster hash: 167d9...6d3
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Som sagt stusser over at det er i lystilag, er ikke noe særlig kontakt ellers. Bare redd jeg overreagerer og skaper trøbbel, er litt sjalu av meg. Er de bare venner så må de jo få holde kontakten. På snap er det vel begrensa hvor mye du får skrevet så lenge det er "røde" er det ikke sånn da???? Anonymous poster hash: 872c5...e78
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Dette ville ikke jeg heller synes var greit. Og jeg er ikke spesielt sjalu av meg... Man er to i et ekteskap og begge må få sette sine grenser. Jeg synes ikke det er greit om min mann begynner å melde/snap med en dame han tidligere har vært forelsket i. Det er mye mulig det bare er litt uskyldig flørting, som krydder i hverdagen. Men dette bør jo være mellom dere to, ikke hun og en annen. Vet jo at menn (selvsagt kvinner også) kan bli litt dårlige etter hvert på å gi sin kvinne oppmerksomhet. Skru på romantikken og sjarmen, så glemmer hun fort den andre fyren. Er jo deg hun elsker og er gift med Anonymous poster hash: fbac7...e09
nasse nøffen Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 hvordan ser du at de skriver mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå