Gå til innhold

Gutter og onani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres gutter å onanere? Tenker ikke på større gutter og utløsning.

Sønnen min har begynt med det, og jeg syns det er så innmari tidlig... Han er 11.

Anonymous poster hash: dbb19...85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynte deres gutter å onanere? Tenker ikke på større gutter og utløsning.

Sønnen min har begynt med det, og jeg syns det er så innmari tidlig... Han er 11.

Vet ikke hvorfor halve setningen forsvant, men det skulle stå at jeg tenkte ikke på små barn, men på større gutter og utløsning.

Skrevet

Tror 11 er innenfor. Jenter får jo mensen fra 9-10 noen..? Han er kanskje litt tidlig ute bare 😊

Anonymous poster hash: 22103...3d5

Skrevet

Tror 11 er innenfor. Jenter får jo mensen fra 9-10 noen..? Han er kanskje litt tidlig ute bare 😊

Anonymous poster hash: 22103...3d5

Tenkte at dette ikke kom før han ble 13.. Hva skjedde med babyen min??? Det er jo ikke lenge siden han ble født. 😮

Skrevet

Hvordan vet du at han onanerer og får utløsning?

Jeg begynte da jeg var 9 år og jeg var ikke i nærheten av å være i puberteten engang.

Anonymous poster hash: 38717...27a

Skrevet

Hvordan vet du at han onanerer og får utløsning?

Jeg begynte da jeg var 9 år og jeg var ikke i nærheten av å være i puberteten engang.

Anonymous poster hash: 38717...27a

Han har fortalt meg at det kom noe ut, og han lurte på hva det var. Han er tidlig ute ellers og.. Men syns dette er i overkant.

Han snakker med meg om det meste.

Skrevet

Lekt med tissen så den ble "stor som en heisekran" har han vel gjort siden han var 3 år, så da er det vel naturlig at de går over i mer tradisjonell onanering etterhvert som de finner ut av det...

Har to gutter på 11 og 14 selv, og regner med de plukker på seg selv, men de har ikke fortalt om det og jeg har ikke spurt ;)

Jeg tenkte nå likevel mitt da eldstemann plutselig skiftet på senga si helt av seg selv en dag da, det må jeg vanligvis piske de til også hadde han bare gjort det en dag uten at jeg hadde sagt noe om at det var på tide.... Det var vel i fjor tror jeg.

Anonymous poster hash: 129ab...aba
Skrevet

Hvorfor gjør det noe da? Det er jo bare at han utforsker sin egen seksualitet.

Det er ikke sikkert han har onanert en gang. De kan få utløsning i søvne ol. Når de nærmer seg puberteten.

Anonymous poster hash: c6267...035

Skrevet

Hvorfor gjør det noe da? Det er jo bare at han utforsker sin egen seksualitet.

Det er ikke sikkert han har onanert en gang. De kan få utløsning i søvne ol. Når de nærmer seg puberteten.

Anonymous poster hash: c6267...035

Det gjør som selvsagt ingenting. Det er flott at han finner ut av kroppen sin, og jeg er glad han er åpen. Jeg spør om dette er spesielt tidlig. Jeg vet jo ikke, så derfor spør jeg!

Skrevet

Klippet fra helsenett (det ser ut som sønnen din er innenfor normalen):

Puberteten starter når produksjonen av kjønnshormoner begynner. Dette skjer rundt 11 års-alderen for jenter og mellom 10-14 års-alderen for gutter. Gjennomsnittsalderen for pubertetsstart er 12 år. 

Anonymous poster hash: 129ab...aba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...