Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hjertet mitt sprenger av sorg. Og ikke vet vet jeg hvorfor jeg skriver det her inne. Anonymous poster hash: b1017...bfb Endret 3. september 2015 av Jigglewiggle Bilde fjernet grunnet opphavsrett!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Det er helt grusomt! Synes det er så respektløst mot de det gjelder av media å publisere sånt. Vi skal ikke skjermes mot all grusomhet i verden, men dette er ikke greit i det heletatt. Anonymous poster hash: 46491...149
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Enig med deg..dette er den forferdelige realiteten. Hva hvis det var mitt barn? Ville ikke hatt bilde av mine døde barn trykt slik at alle fikk se.. Jeg har helt tårer i øynene her jeg sitter Anonymous poster hash: 0899d...7ea
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg synes også det er grusomt. Men det er likevel viktig fordi det er MANGE mennesker som ikke forstår eller ser at det er katastrofe Anonymous poster hash: 2c502...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå