Gå til innhold

"Oi du hadde jammen stor mage!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

... sa min 4 år gamle datter til venninnen som hun hadde med hjem fra bhg i dag. De gikk på do sammen, og plutselig hørte jeg dette utsagnet fra badet.

Der og da lot jeg som jeg ikke hørte det for å ikke gjøre venninnen forlegen, men skjønner at jeg må ta en prat med datteren min om hva som er ok å si og ikke. Men hvordan forklarer jeg det? Jeg tror ikke hun mente at det å ha stor mage er noe negativt, mer at hun ble overrasket/fascinert, så jeg kan jo ikke si noe som gir uttrykk for at det er negativt heller?

Anonymous poster hash: ff089...4e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid. Var på spinning i går. Var ei gravid det, så var mye lengre på vei enn meg selv. Jeg gikk bort og spurte hvor langt hun var på vei, at jeg ble så imponert over formen hennes, og at hun klarte å henge med, med den gravidmagen... Hun bare tittet på meg, og gikk. Jeg vet ikke hvirdan jeg skal tolke dette, og nå tør jeg nesten ikke å møte opp på spinning igjen... 😧

Anonymous poster hash: 352a6...e50

Skrevet

Hehe, sikker på at hun var gravid da? Jeg ser ut som om jeg er gravid, men sliter med å få vekk magen etter sistemann som kom for ett år siden.

Var ei som ble veldig flau her i våres da hun komenterte at "oi, de blir tette!" Da hun så meg og mini trille tur.

"Ehh, hvem?" Spurte jeg og damen ble rød som en tomat, smilte fårete og fikk plutselig en "telefon" hun måtte ta.

Hehe. Er ikke alltid mage betyr at det er baby i den

Anonymous poster hash: f9ebd...d95

Skrevet

Ok... noen som har noen råd ang. det jeg spør om? :P

HI

Anonymous poster hash: 73778...e92
Skrevet

Jeg er gravid. Var på spinning i går. Var ei gravid det, så var mye lengre på vei enn meg selv. Jeg gikk bort og spurte hvor langt hun var på vei, at jeg ble så imponert over formen hennes, og at hun klarte å henge med, med den gravidmagen... Hun bare tittet på meg, og gikk. Jeg vet ikke hvirdan jeg skal tolke dette, og nå tør jeg nesten ikke å møte opp på spinning igjen...

Ånei, tenk om hun ikke var gravid

Anonymous poster hash: fb359...e69

Skrevet

Jeg er gravid. Var på spinning i går. Var ei gravid det, så var mye lengre på vei enn meg selv. Jeg gikk bort og spurte hvor langt hun var på vei, at jeg ble så imponert over formen hennes, og at hun klarte å henge med, med den gravidmagen... Hun bare tittet på meg, og gikk. Jeg vet ikke hvirdan jeg skal tolke dette, og nå tør jeg nesten ikke å møte opp på spinning igjen...

Ånei, tenk om hun ikke var gravid

Anonymous poster hash: fb359...e69

Mistenker at hun IKKE er gravid ja

Helt forferdelig!!! 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...