Gå til innhold

Anbefaler dere 100 eller 50% ansvar for 3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen skilles. Barna er glad i oss begge pg han er en god pappa. Synes dere at det er bedre med 100 eller 50% ansvar for våre 3 barn?

Hva er det som er best for barna?

Anonymous poster hash: da9ee...163

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen skilles. Barna er glad i oss begge pg han er en god pappa. Synes dere at det er bedre med 100 eller 50% ansvar for våre 3 barn?

Hva er det som er best for barna?

Anonymous poster hash: da9ee...163

Hæ? Hvis du velger 100% så skal ikke den andre foreldren ha ansvar/samvær

Anonymous poster hash: 04ae9...b87

Skrevet

Det finnes også mulighet til å dele barna

90

80

70

60

40

30

20

10

%

Anonymous poster hash: 43424...256

Skrevet

Hun mener nok hovedomsorg kontra 50/50.

Det synes jeg kommer an på flere ting. Hvordan har det fungert mens dere var en familie, har dere delt ca likt på alt av gleder og plikter i forhold til barna, eller er det en av dere som har vært hovedomsorgsgiver? Dette aspektet synes jeg skulle telle mest, av hensyn til å gjøre overgangen mykest mulig/forandre minst mulig for barna.

Eller er ting jeg synes er viktige hvis man går for 50/50: bor nære hverandre så barna befinner seg i samme nærmiljø hos begge, godt samarbeid og lite konflikter - at man er generøs og smidig med fokus på at barna skal ha det best mulig.

Andre faktorer som kan påvirke er feks hvis den ene forelder har en jobb som krever mye tid, eller prioriterer mye egne interesser, slik at barna blir passet mye av besteforeldre eller ny kjæreste - da har barna det bedre med mest mulig tid hos den andre forelderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...