Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg og mannen skilles. Barna er glad i oss begge pg han er en god pappa. Synes dere at det er bedre med 100 eller 50% ansvar for våre 3 barn? Hva er det som er best for barna? Anonymous poster hash: da9ee...163
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Jeg og mannen skilles. Barna er glad i oss begge pg han er en god pappa. Synes dere at det er bedre med 100 eller 50% ansvar for våre 3 barn? Hva er det som er best for barna? Anonymous poster hash: da9ee...163 Hæ? Hvis du velger 100% så skal ikke den andre foreldren ha ansvar/samvær Anonymous poster hash: 04ae9...b87
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Det finnes også mulighet til å dele barna 90 80 70 60 40 30 20 10 % Anonymous poster hash: 43424...256
smiia Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Hun mener nok hovedomsorg kontra 50/50. Det synes jeg kommer an på flere ting. Hvordan har det fungert mens dere var en familie, har dere delt ca likt på alt av gleder og plikter i forhold til barna, eller er det en av dere som har vært hovedomsorgsgiver? Dette aspektet synes jeg skulle telle mest, av hensyn til å gjøre overgangen mykest mulig/forandre minst mulig for barna. Eller er ting jeg synes er viktige hvis man går for 50/50: bor nære hverandre så barna befinner seg i samme nærmiljø hos begge, godt samarbeid og lite konflikter - at man er generøs og smidig med fokus på at barna skal ha det best mulig. Andre faktorer som kan påvirke er feks hvis den ene forelder har en jobb som krever mye tid, eller prioriterer mye egne interesser, slik at barna blir passet mye av besteforeldre eller ny kjæreste - da har barna det bedre med mest mulig tid hos den andre forelderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå