Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Skal snart på 2årskontroll med junior, han er nå 2 år og 4 mnd. Fikk et ark hvor vi skulle krysse av på ord vi har hørt han har sagt.. jeg har krysset av på absolutt alt, i tillegg skrevet på flere ord som han sier daglig. Hvor normalt er det? Vår gutt snakker som en foss, og er sjelden problem og forstå hva han mener. Han sier og lange setninger med mening.. Er deres 2åringer også så snakkesalige?☺ Anonymous poster hash: 8a2a8...143
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Min er akkurat likedan. Fikk høre at han hadde veldig bra språk ved 2 års kontroll ( 2 år og 2 uker ) Hadde ogaå skrevet et ekstra ark med ord og setninger han sa. Lett å forstå :-) Anonymous poster hash: b31d1...462
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Her brukes ikke sånt ark. Er vel vanlig at toåringene snakker relativt bra? De hører jo fort det når de er der. Anonymous poster hash: c005c...540
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Det er normalt Alle mine tre kunne alle ordene på arket de også. Mer usikker på fjerdemann. Han er nylig 2 år og snakker ikke rent enda. Bil er biæ, traktor er da-o, hår er å, "jeg er ferdig" blir i e ææi. Men han har meget god språkforståelse, så det løsner vel snart Anonymous poster hash: c68fe...c8c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Tror det er temlig vanlig. Jenta mi var på 2-årskontroll bare et par uker etter hun ble to. Da kunne hun lese alle bokstavene i alfabetet. Helsesøster trodde ikke helt på oss, men da hun lot henne leke med mange klosser (alle med ulike bokstaver på) var det ikke tvil. Hun er nå blitt tre, og kan skrive navnet sitt, og leser noen ord. Anonymous poster hash: 0d2cd...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå