Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Har en jobb jeg liker godt... men den spiser meg opp på fritiden også. Liker det, men det går utover familien og jeg blir sliten. Jobben er mye de å prate med kunder og ha personalansvar for 40 stk. Helt nyoppusset lokaler og veldig mye sosialt, turer og goder. Har en lønn på 383 000... Fått tilbud om ny jobb. Mye mer kjedelige oppgaver og ensformig. Jobber kun med menn og er på en måte kontordamen for alle + administrative oppgaver. Muligheter for utvikling og kanskje komme inn en lederstab. Fått tilbud om 430 000. Jobbene ligger ved siden av hverandre.. så like langt. Med ny jobb vil jeg få tilbake all fritid, men det er ikke så mye å henge fingrene i. Gamle lokaler. Ikke så mye sosiale tilstelninger og få reiser. Hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: 264d5...c43
TPK Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Det viktigste er jo at du trives. Ingen av oss kan velgebfor deg. Men jeg synes du har veldig lav lønn i dag da! Har du utdannelse? Høres også ut som du jobber mer enn 100%
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Helt Enig i lav lønn...er litt derfor jeg har sett etter ny jobb. Min kollega og jeg gjør samme oppgaver. Hun er likevel ansvarlig for vår avdeling Vi er kun to personer. ... Hun tjener 180 000 mer enn meg. .. så føler ting er litt urettferdig. Vi jobber like mye. Fikk innsyn i lønnen hennes ved en glipp... Anonymous poster hash: 264d5...c43
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Personalansvar for 40stk og bare 383K i lønn?? Det første jeg tenker er at du kan jo forhandle om lønn i stillingen du allerede er i også, særlig nå som du har et annet jobbtilbud på hånden. Hvis de to jobbene hadde hatt samme lønn, hvilken ville du da valgt? Anonymous poster hash: ed655...84e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Hadde beholdt jobben om jeg hadde hatt samme lønn... Det er lønnen som trekker meg mot ny jobb.. ttror faktisk jeg kan forhandle til 450 000 også om jeg vil.. Har prøvd å forhandle lønn.. har mistet litt motivasjonen i det siste. Blir målt på alt.. jobber mer enn 100 % og er ikke den mammaen jeg en gang var. .. Men likevel elsker jeg jobben min.. det å ha kontakt med så mange mennesker hver dag er veldig gøy.. Personalansvar er vikarer som er utleid.. Likevel har jeg alt ansvar for de. Oppfølging og alt av papir. Ikke nok med det så selger jeg i tillegg... Anonymous poster hash: 264d5...c43
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Hvordan går jeg frem når jeg har en annen jobb for hand? Trodde ikke jeg kunne si noe om det. Er redd det blir surmuling Anonymous poster hash: 264d5...c43
TPK Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Du kan jo risikere at sjefen sier, nei du får ikke mer lønn, da får du slutte, og så blir det dårlig stemning ja. Så jeg ville ikke gjort det uten at den andre jobben er en reell mulighet og du vurderer å ta den.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Du har skrevet så mange innlegg her om jobben du har så jeg syns du skal ta den nye om du blir tilbudt den Anonymous poster hash: 2567d...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå