Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Samlingsbasert høgskoleutdanning. Har vært på en samling før, da gikk det greit. Men denne gangen river og sliter angsten skikkelig i meg. Får fysisk vondt i kroppen, og stemmen bærer ikke😞 Faller selvfølgelig litt utenfor sosialt også når jeg ikke klarer å snakke uten at stemmen skjelver... Lurer på hva de andre tenker om meg. Noen som har tips til kontroll på nerver og stemmen? Sitter på hotellet og gråter, men skal f^%###n meg ikke gi opp. Anonymous poster hash: e1919...d35
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 De andre kjenner på det samme i ulik grad. Jeg var likedan, grudde meg til framføringer og det som var! I alle tre årene, men sakte med sikkert ble det bedre!! Ikke gi opp Anonymous poster hash: de348...762
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Håper virkelig det blir bedre☺️ Tusen takk for oppmuntrende ord ☺️ HI Anonymous poster hash: e1919...d35
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Du vet, det er kun du som er opptatt av DEG. Alle de andre er opptatt med seg selv. De bryr seg lite med om din stemme skjelver. De er opptatt av sin egen stemme... Det kommer til å gå helt fint! Slapp av og konsentrer deg om fagstoffet, du er der for å lære, ikke for å vinne en poularitetskonkurannse😜 Anonymous poster hash: 3540c...dbc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Neida, skal prøvd å tenke på det Er så redd angsten min vil ødelegge for drømmen min om å ta denne utdannelsen. Skulle ønske jeg var forkjøla/ hes. Høres sikkert rart ut, men da får jeg ikke det problemet med stemmen. Anonymous poster hash: e1919...d35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå