Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Anonymous poster hash: 23b30...452
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Beklager, postet ved et uhell. Setefødsel - del din erfaring er du snill ❤️ Har termin om en uke... Anonymous poster hash: 23b30...452
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Jeg har ingen erfaring selv men har tre venninner som er jordmødre. De sier selv at de aldri hadde født i seteleie. Min kusine skulle føde i sete men det endte i hastekeisersnitt med gjennoppliving av barnet da barnet satte seg fast og hjerterytmen sank. Sorry ingen positiv lesing her. Anonymous poster hash: 57da2...c7b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Endte i hasteks her også (til tross for ordet "haste" så gikk det veldig rolig for seg da). Hadde bare 4cm åpning da det ble ks. Anonymous poster hash: b803b...82b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Jeg har ingen erfaring selv men har tre venninner som er jordmødre. De sier selv at de aldri hadde født i seteleie. Min kusine skulle føde i sete men det endte i hastekeisersnitt med gjennoppliving av barnet da barnet satte seg fast og hjerterytmen sank. Sorry ingen positiv lesing her. Anonymous poster hash: 57da2...c7b Takk er ikke ute etter at folk skal pynte på sannheten. Har valgt setefødsel, og er klar over komplikasjoner og at det kan ende med hastekeisersnitt. Regner med det blir et rolig "haste"keisersnitt om man kun er 4 cm åpen ja, da tar de jo keisersnitt før man rekker å "starte" fødselen sånt er jeg fortrolig med. Men sliter litt med tanken på at barnet sitter fast. Anonymous poster hash: 23b30...452
mamma_bergen Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Mitt endte i katastrofesnitt, men det er pga lege som vegret seg for å bestemme ks når det begynte å gå gale..De måler vel bekkenet ditt og estimerer størrelsen på babyen din? Hos meg var det flere ting som gikk galt, men i bunn og grunn var det legen på vakt som ikke klarte å lese situasjonen. Det gikk heldigvis bra da Jeg kjenner flere som har født i sete og det gikk fint
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Endte i hastesnitt, hadde 10 cm da fødsel stoppa opp og fikk ikke press rier. Gikk rolig for seg. De har lavere terskel for ks når det er seteleie. Men kjenner 2 stk som begge var veldig fornøyde med sine sete fødsler. De hadde ingen komplikasjoner. Ho ene fortalte at det var en veldig rar følelse da hennes barn som lå med ene beine under seg sparka beinet ut og inn. Han ble født med føst ene beine så rompe og det andre beinet. Anonymous poster hash: 30f5a...ac1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Setefødsel, førstegangsfødende. Gikk kjempefint, ble veldig godt tatt vare på. Fikk "ubegrenset" med epidural, og det ble satt bedøvelses sprøyter da de måtte klippe på slutten (det må de nesten alltid). Så "dro" de babyen ut mens ene jordmora dyttet på magen min. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å ligge der.. Alt gikk veldig fort etter full åpning. De har lav terskel for KS, derfor mange ender opp med det. Jeg valgte å prøve fødsel først, men var klar for KS. Glad for det 😊 Lykke til! Anonymous poster hash: 1a380...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå