Gå til innhold

Hva slags tilbehør kan jeg ha til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perler! Både rundt halsen og håndleddet. Knallrøde lepper. Og skyhøye hæler! Over 40? Pffft. Bestemoren min brukte skyhøye hæler like til kisten :-D

Skrevet

Ville ikke valgt perler, for de er runde

I utrigningen, heller et smykke med v utrigning, som henger litt ned bak er pent :) en liten diamant kanskje :)

Skrevet

Perler! Både rundt halsen og håndleddet. Knallrøde lepper. Og skyhøye hæler! Over 40? Pffft. Bestemoren min brukte skyhøye hæler like til kisten :-D

Hælene var mer myntet på min 40 år gamle rygg...Tror den vil knekke i to om jeg har på noe høyere en 3 cm:-) Men nyde...er det en ok farge til den kjolen eller?

Anonymous poster hash: 50ab1...4f6

Skrevet

I et bryllup ville jeg hatt lyse sko (hvis du skal ha den i svart), slik at antrekket ikke blir "helsvart". Tror ikke jeg ville hatt noe rundt halsen, men satt opp håret og hatt noen halvlange øredobber. Ville hatt en clutch (eventuelt en liten skulderveske) til. Vesken kan gjerne være lys, eventuelt svart kombinert med sølv/gull. 

Anonymous poster hash: 3ca6f...8e4
Skrevet

Hadde valgt å bruke øredobber, armbånd og en stillig veske. Dropp smykke. Ta turen på cmyk, der har de 30 % avslag denne uken. Fant masse fint til meg selv der idag! 😜

Anonymous poster hash: 1e73c...6d1

Skrevet

Bryllup eller begravelse? 🙈

Anonymous poster hash: 99d6b...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...