Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 http://www.ellos.no/laura-clement/kjole-med-blonde/482588?selArt=367923&extcmp=03_NO_CRITEO Ikke så mye pga blondene bak tenker jeg....men veske? Sko? Hvilken farge? Synes nude er fint...Skal ha på i bryllup :-) Jeg er 40 år...det har sikkert litt å si;-) Ingen skyhøye heler osv Anonymous poster hash: 50ab1...4f6
Berta_78 Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Perler! Både rundt halsen og håndleddet. Knallrøde lepper. Og skyhøye hæler! Over 40? Pffft. Bestemoren min brukte skyhøye hæler like til kisten :-D
Villbringebringebær Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Ville ikke valgt perler, for de er runde I utrigningen, heller et smykke med v utrigning, som henger litt ned bak er pent en liten diamant kanskje
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Perler! Både rundt halsen og håndleddet. Knallrøde lepper. Og skyhøye hæler! Over 40? Pffft. Bestemoren min brukte skyhøye hæler like til kisten :-D Hælene var mer myntet på min 40 år gamle rygg...Tror den vil knekke i to om jeg har på noe høyere en 3 cm:-) Men nyde...er det en ok farge til den kjolen eller? Anonymous poster hash: 50ab1...4f6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 I et bryllup ville jeg hatt lyse sko (hvis du skal ha den i svart), slik at antrekket ikke blir "helsvart". Tror ikke jeg ville hatt noe rundt halsen, men satt opp håret og hatt noen halvlange øredobber. Ville hatt en clutch (eventuelt en liten skulderveske) til. Vesken kan gjerne være lys, eventuelt svart kombinert med sølv/gull. Anonymous poster hash: 3ca6f...8e4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Hadde valgt å bruke øredobber, armbånd og en stillig veske. Dropp smykke. Ta turen på cmyk, der har de 30 % avslag denne uken. Fant masse fint til meg selv der idag! 😜 Anonymous poster hash: 1e73c...6d1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Bryllup eller begravelse? 🙈 Anonymous poster hash: 99d6b...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå