Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Meg og mannen planlegger en tur til Oslo senere i høst. Vi har sett litt på forskjellige hotel og lurer på om vi vil booke oss inn på grand hotel Oslo. Noen som har vært der som har noen erfaringer ? Både positive og negtarive ting. Anonymous poster hash: a2cb0...bda
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Negative* skulle det stå Anonymous poster hash: a2cb0...bda
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Har sovet der to ganger, veldig fornøyd Anonymous poster hash: 9ebe2...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå