Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Noen som har vært der før? Er det verdt å ta en tur? Anonymous poster hash: 26bb8...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Dytt Anonymous poster hash: 26bb8...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Ja. Masse fint. Anonymous poster hash: 56a80...16f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Så bra! Selger de mest klær? Anonymous poster hash: 26bb8...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Nja. Synes det var masse av alt men det er kanskje mest klær. Anonymous poster hash: 56a80...16f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Masse klær. Sko. Vogner og sykler og leker. Babystoler. Flasker. Bla bla... Men alt er jo brukt og gammelt. Kjøpte ingenting når jeg var der. Ekkelt. Anonymous poster hash: a6b1e...344
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Er masse der, mener er utrolig lav kvalitet. Andre bruktmesser er mye bedre. Anonymous poster hash: c4ec0...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå