Gå til innhold

Barnemessa i Nittedal


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der før? Er det verdt å ta en tur?

 

Anonymous poster hash: 26bb8...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 26bb8...c7f

Skrevet

Ja. Masse fint.

 

Anonymous poster hash: 56a80...16f

Skrevet

Så bra! Selger de mest klær?

 

Anonymous poster hash: 26bb8...c7f

Skrevet

Nja. Synes det var masse av alt men det er kanskje mest klær.

 

Anonymous poster hash: 56a80...16f

Skrevet

Masse klær. Sko. Vogner og sykler og leker. Babystoler. Flasker. Bla bla... Men alt er jo brukt og gammelt. Kjøpte ingenting når jeg var der. Ekkelt.

 

Anonymous poster hash: a6b1e...344

Skrevet

Er masse der, mener er utrolig lav kvalitet. Andre bruktmesser er mye bedre.

 

Anonymous poster hash: c4ec0...881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...