Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Noen av dere som har fått dere jobber, f.eks som vikar på steder tilknyttet utdannelsen? Jeg går 2.året desentralisert barnevern. Nå mister jeg jobben min grunnet nedskjæringer, så jeg må ha meg noe nytt å gjøre. Går det ikke få seg noe deltid må jeg slutte skolen, så jeg kunne tenkt meg være vikar noen steder. Noen med erfaringer? Stiller en sterkere om en søker som vikar i bhg/skole/ institusjon osv om en er i gang med utdannelse-selv om en altså har langt igjen? Anonymous poster hash: d1539...7f0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Hva med miljøarbeider på en barnevernsinstitusjon? Der trenger de alltid vikarer, og du vil helt klart stille sterkere når du er under utdannelsen Anonymous poster hash: ccb1b...e14
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Er ikke student nå, men har vært. Studerte barnevern på heltid og jobbet ekstra på en akuttinstitusjon. Var ferdigstudert i fjor. dagen før muntlig eksamen fikk jeg fast jobb i barneverntjenesten. Anonymous poster hash: 76934...8e7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Jeg tok deltidsstudium over fire år, da hadde de aller fleste på kullet relevante jobber på si. Jeg jobbet i barnehage frem til siste året, da fikk jeg et vikariat i en barneverntjeneste. Anonymous poster hash: 6780b...0c2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Takk for svar og tips:-) Skal bruke helgen til å forske litt,og oppdatere cv++. Satser på at det ordner seg;-)) Anonymous poster hash: d1539...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå