Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Spesielt med tanke på grønnsakene og frukta? Jeg har to skuffer, den ene har jeg poteter, løk,hvitløk og gulrot i. Den andre har jeg agurk, tomat, paprika og epler i. Melk og drikke i døra, og en hylle til åpnet pålegg, en annen hylle til div meieriprodukter, en til uåpna pålegg og en til diverse middagskjøtt etc. Hvordan har dere det i kjøleskapet? For melka skal jo etter sigende ikke stå i døra, og tomatene blant annet ikke ligge så kaldt. Men så lenge det fungerer så har det blitt sånn Anonymous poster hash: f03db...c9d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 De to øverste hyllene er til diverse flasker og bokser (dressing, saus, marinade ol), ei hylle til pålegg, ei hylle til egg og yoghurt, ei hylle til middag/kjøtt, ei hylle til uåpnet melk, en skuff til frukt og grønnsaker, en skuff som stort sett er tom (glemmer at den er der). I døra har vi øverst solkrem og sjokolade, så glutenfritt smør og tuber, så tuber som kan brukes til gluten, i de to nederste hyllene er det åpnet melk, ketsjup, tomatsaus og saft. Anonymous poster hash: 0495c...cff
SuperFries Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Drikke og ketchup og lignende i døra. Ellers plasseres ting der det er plass. Øverst står alle åpne glass med chutney og slikt.
Elsker livet Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Den øverste til grønnsaker, den neste til pålegg, rømme, cottage cheese o.l. Neste til kjøtt, egg og middagsrester og evt grønnsaker jeg ikke får plass til øverst, nederst diverse flasker som saft, brus, vin. Nederst oppbevarer jeg også store ting som gryter med innhold, kaker med lokk o.l. når vi har det. I dørene er det melk, majones, diverse dressinger og ting på glass, smør, ketchup o.l. Har kun åpne trådhyller, ingen bokser.
Elsker livet Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Vi har forresten sånn dobbelt innbygget kjølesystem/skap.
TPK Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Poteter og rotgrønnsaker helt nede i sånn megaskuff sammen med bris/farris. Frukt og agurk ligger på benken. Salatgrønnsaker i en skuff i kjøleskapet og blomkål/brokkoli o.l i en annen. Pålegg over det, og kjøtt o.l på toppen. Det siste tror jeg er mot anbefalingene, men det er sånn det er mest praktisl for oss.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 En plastboks/kurv hvor alt pålegg ligger i , reddet meg for mye rot i kjøleskapet. Anonymous poster hash: 74c0f...e77
amandine Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 (endret) Øverst står glass med syltede ting, sennep, oliven etc. Så følger egg og yoghurt, kesam og rømme-hylla. Så er en sånn hengeting til flasker, så en hylle med et brett med alt av pålegg som er i daglig bruk. Det blir bare løftet ut og inn på bordet. Så to hyller med kjøtt, fisk og middagsgreier. To skuffer, en med ekstra ost, pålegg etc og en med salat etc. Helt nederst er skuffen med rotgrønnsaker og poteter. I døra er to hyller med melk/juice, to hyller med sauser og sånt og øverst solkrem, sjokolade, min parfyme og noen sånne kapsler til å bli ung av😀 Tomater og frukt står på benken. Endret 2. september 2015 av amandine
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 I døra står melk, saft, ketchup/sennep og andre sauser. Smør og majones øverst. Øverste hylle: syltetøy,oliver,rømme/creme fraiche osv Hengeting til flasker: brus og vin Hylle med oster,laks, egg, noen ganger sjokolade Boks med pålegg, middagsvarer hylle med grønnsaker en skuff med frukt og en skuff med snacks/matpakketing (agurk/tomat/babybel osv) Anonymous poster hash: 7352d...f3e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 En plastboks/kurv hvor alt pålegg ligger i , reddet meg for mye rot i kjøleskapet. Anonymous poster hash: 74c0f...e77 Hvor har du kjøpt det? Anonymous poster hash: 9fe5e...325
millemille Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Praktiserer stapp-inn-der-det-er-plass-system. Funker bra.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 En plastboks/kurv hvor alt pålegg ligger i , reddet meg for mye rot i kjøleskapet. Anonymous poster hash: 74c0f...e77 Hvor har du kjøpt det? Anonymous poster hash: 9fe5e...325 Ikke noe fancye greier altså De plasboksene som selges på Europris og Obs osv. Anonymous poster hash: 74c0f...e77
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Øverst står syltetøy og rømmer. Så er det en skuff med uåpnet pålegg, makrell i tomat, leverpostei osv. En hylle med smør. Der kommer også ofte kjelene med restemat om vi har. Hylle til pålegg. Vi har en boks vi har alt pålegget i, noen få ting som ligger vedsiden av. En hylle der det står litt cidere, ekstra melk, kjøtt og litt forskjellige store ting. Så en skuff til grønnsaker. Så en skuff til frukt. I døra er det to hyller til drikke. En hylle til ketshup, sennep, marinader osv. En hylle til litt medisiner og andre rare ting. Så en hylle til egg. Anonymous poster hash: e36ba...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå