Gå til innhold

Klara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint? Eller litt sidrumpa? Jeg synes det er fint, men føler at mange ikke liker det.

Anonymous poster hash: 410d2...339
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg like det ikke.

Tenker med en gang gammel dame. Får også assosiasjoner til Klara Ku.

Anonymous poster hash: ec574...42d
Skrevet

Tenker bare Klara Ku

Anonymous poster hash: c61c4...1fd
Skrevet

Jeg liker det 😊 Hadde vært på jentelista mi.

Skrevet

Klara blir bare Klara ku for meg. ville i såfall skrevet det Clara.

Anonymous poster hash: d3fcb...cda
Skrevet

Synes det er så trist med alle disse navnetrådene. Det er så mange som sier ufine stygge ting om navn.

Helt ok å si man ikke vil kalle sitt eget barn det men det er alltid noen som latterliggjør og kommer med idiotiske ting som at nabohunden etc heter det.

Klara er et gammelt navn med tradisjoner i Norge. Har registrert at det er på vei inn igjen. Navn som ender på A er populært for tiden. Blir ikke forundret om det blir det nye it-navnet om noen år.

Jeg er forøvrig en som må bli vant med navn som trekkes frem fra glemselen. Feks Samuel (norsk uttale Saaamuell) en venninne kalte sønnen sin det for ti år siden. Da syntes jeg navnet var litt håpløst, nå synes jeg navnet er veldig fint. Sikkert fordi gutten er så fin.

Anonymous poster hash: aa789...cf4

Skrevet

For meg har det alltid vært en "tullenavn", sånn som voksne kalte oss barna når de skulle tulle med oss: "Nei er det ikke Klara/Gurine/Pertine/Petronella" osv. Tenker dessuten på Klara Ku.

Anonymous poster hash: 92e60...204
Skrevet

Klara er flott. Jeg tenker på min nå avdøde x-svigermor, og hun var ei grepa dame.

Anonymous poster hash: 4b717...9f4

Skrevet

Der jeg jobbet tidligere var det en fagkoordinator som het Klara. Huff, skikkelig kjærringhelvette på jord!! Bitchy, sjefete og rett og slett ulikbar. Så dårlig likt at hun var samtaleemne....

Anonymous poster hash: 36da0...055

Skrevet

På skolen hvor barna mine går jobber en Klara. En mer engasjert og flott dama skal du lete lenge etter! Fint navn også, og har gode assisasjoner. :-)

Anonymous poster hash: 17406...46f

Skrevet

Nydelig :)

Anonymous poster hash: 900fb...94f

Skrevet

Kult navn!

Anonymous poster hash: acd4f...5b4

Skrevet

Veldig fint!

Anonymous poster hash: d676b...414

Skrevet

Dattera min heter det, så jeg syns det er flott! Det er forresten veldig populært I Sverige og Danmark. Da med C og ikke K.

Skrevet

Sier som jeg alltid sier jeg! Ikke bry deg om hva andre synes. Når de rundt dere blir vant til navnet og assosierer det til babyen, så vil babyen gjøre det til det vakreste navnet i verden ;)

Anonymous poster hash: 05192...4b4

Skrevet

synes Clara er et av få navn som uten tvil er penest med C fremfor K :) Da er det et nydelig navn :)

Anonymous poster hash: 00e42...336
Skrevet

Klara... Det kan knapt nok bli bedre! Kjør på, nydelig navn!!! Tradisjonsrikt men likevel sjeldent :)

Anonymous poster hash: 50c6c...102

Skrevet

Var på lista her:) ihvertfall min liste☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...