Gå til innhold

Dere uføre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du over klær og sminke når du står opp? Er det viktig for deg? Eller går det mest i joggebukse og myke klær?

Anonymous poster hash: 04487...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på dagsformen og hva jeg skal den dagen. Skal jeg bare være inne/hjemme, så går det i enkle kjoler eller yogabukse og t-skjorte, men om jeg skal lengre enn til postkassa, så kler jeg på meg skikkelig og sminker meg.

Anonymous poster hash: f7a4a...148
Skrevet

Kommer som regel an på hvor høyt jeg kan løfte skuldrene. De er snart fastlåst og da kan jeg ikke sminke meg uten hjelp. Ikke gre håret heller. Mulig vaske det, men kun i veldig varmt vann. Steller meg så godt jeg kan, men det blir til at jeg selv føler jeg ser ut som en dass..

Anonymous poster hash: e0c7e...e63

Skrevet

Sminke tåler jeg ikke pga atopisk eksem og sensitiv hud.

Joggebukse går jeg aldri med annet enn hos fysioterapeut og trening.

Anonymous poster hash: 349d4...b95
Skrevet

Jeg skal bare følge sønnen min til skolen og så gå tur med hunden, så ofte ser jeg meg ikke i speilet en gang før jeg går ut. Jeg er aldri ute av huset på noe sosialt, så for meg spiller det ingen rolle. Jeg går ofte i bare t-skjorte og hotpants-truse hjemme. Tilbringer jo mesteparten av dagen i senga uansett. Hater utseendet mitt så mye at jeg later som om jeg ikke har noe.

Anonymous poster hash: eef69...03a
Skrevet

Det spørs jo hva dagen har av gjøremål. Men er det slik at jeg kjører barn til skolen, står jeg opp dusjer og kler på meg. Skal jeg hjem å gjøre husarbeid må jeg dusje igjen, som oftes er det trening for barn på kvelden sådan må en jo se stellt ut om jeg ikke har på sminke.

Til daglig bruker jeg ikke sminke fordi den sitter ikke på. Jeg har prøvd permanentfarging, som holder 2-3 uker. Vippekstentions som ikke sitter mere enn en ukes tid på det ene øye....

Men litt leppestift, maskaraen og kajal kn kåt bruke, og jeg ser jo at jeg ser bedre ut. Men det går ofte i glemmeboken.

Anonymous poster hash: 14869...8cc

Skrevet

Bruker aldri sminke. Dusjer og kler meg med vanlige klær (sporty stil) hver dag. Jeg jobber litt og trener og hviler mye for å holde skaden i sjakk.

Anonymous poster hash: 3d30d...7c1
Skrevet

Jeg steller meg og går med komfortable, men fine klær, mest kjoler. Sminke brukes som regel hvis jeg skal ut for andre ting en nærbutikken eller til postkassa...

Anonymous poster hash: 90268...b95

Skrevet

Hvordan klarte dere å få barn når dere er handikapet?  

Hvordan klarer dere å holde på en mann eller være i ett forhold?

Anonymous poster hash: 62cdf...4d8
Skrevet

Tuller du?

Kanskje de fikk barn før de ble lam, blind og døv?

Anonymous poster hash: 74ead...5c8

Skrevet

Ha ha, nå måtte jeg le høyt. Det var dagens beste tullesvar.....eller svar fra en med veldig liten livserfaring. Komisk iallfall.

Anonymous poster hash: a9b3a...455

Skrevet

Skal jeg ut har jeg sminke etter anledningen, ofte høye heler å pent kledd, er jeg bare hjemme går det mest i pysj bukser & joggebukser, håret er nesten alltid i en ball på toppen av hodet uansett hva jeg skal :P prøver å se ordentlig ut når det er fare for at andre enn sambo kan se meg, ellers er jeg nokk litt slapp når det kommer til å ordne seg..

Anonymous poster hash: 3f35e...81a

Skrevet

Eeh, jeg ble syk etter at jeg hadde fått barn.

Hadde vært sammen med mannen i 11 år da jeg ble syk, han sluttet jo ikke å være glad i meg pga sykdom, jeg er heldigvis mer enn diagnosen min...

Du da, du mener seriøst at om mannen din blir syk så går du fra han? Så mye la du i "gode og onde dager" liksom.

Anonymous poster hash: 349d4...b95

Skrevet

Dere uføre burde vel legge mye tid i utseende og velvære? Altså. Uførhet er i seg selv ikke attraktivt, skal dere gå rundt som en vil jeg tro mennene deres mister enda mer interesse?

Og nå henvender jeg meg selvfølgelig til dere med diffuse sykdommer og plager, ikke de med kreft, MS og annen aggressiv sykdom.

Skrevet

Hvordan klarer dere å holde på en mann eller være i ett forhold?Anonymous poster hash: 62cdf...4d8

Tuller du?

Kanskje de fikk barn før de ble lam, blind og døv?Anonymous poster hash: 74ead...5c8

Jeg har vært veldig sterkt hørselshemmet siden jeg var bitteliten. Skulle det tilsi at jeg ikke fant meg en ektemann og fikk barn, siden du spesifiserer FØR uføregrunnen kom?

Selv om jeg ikke hørte noe særlig så klarte likevel mannen min å se hva slags person jeg er

Anonymous poster hash: fcf93...297

Skrevet

Nå er ikke jeg ufør, men langvarig sykemeldt, som kommer til å gå over til AAP. Jeg bruker mest kjoler, og er alltid ren og pen. Men bruker nesten aldri sminke, da jeg har eksem i ansiktet, og det blir gjerne verre ved sminke.

Anonymous poster hash: c5c32...149
Gjest Antarctica
Skrevet

Dere uføre burde vel legge mye tid i utseende og velvære? Altså. Uførhet er i seg selv ikke attraktivt, skal dere gå rundt som en vil jeg tro mennene deres mister enda mer interesse?

Og nå henvender jeg meg selvfølgelig til dere med diffuse sykdommer og plager, ikke de med kreft, MS og annen aggressiv sykdom.

Oj. Man rangerer til og med hvilke uføre man syns burde pynte seg mest ...

Skrevet

Og prisen for dagens dummeste svar går til....................tadada anonym b08, gratulerer så mye

Anonymous poster hash: 7c37b...92f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...