Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Og om du ikke skal det; hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 306a6...f8c
jojoen Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Ja, selvsagt skal jeg bruke stemmeretten min!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Selvsagt! De som ikke velger å stemme har virkelig ikke den rette takknemligheten de burde ha for å leve i et demokrati. Jeg synes det er både skremmende og trist at så mange som 20-30% av befolkningen ikke bruker stemmeretten sin. Anonymous poster hash: 7afc8...2d0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig! Om folk ikke klarer å bestemme seg for hvilket parti de holder mest med (sjelden man er enig i alle sakene og holdningene, men man bør velge det partiet som har samme mening som deg i den/de sakene som er aller viktigst for deg), så håper jeg de kan dra og heller stemme blankt. Jeg blir helt flau når man ser hvor lav prosent av norges befolkning som faktisk bruker stemmeretten sin. Anonymous poster hash: 4304b...5b4
Ung_frue Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Hadde jeg hatt mer tiltro til min egen lille kommune hadde det vært lettere å reist seg opp og stemt. De som jobber i kommunen her bryr seg generelt lite om folk flest. De har ivertfall ikke så veldig mye peiling. Har faktisk tro på kommunesammenslåing i vårt tilfelle her. Tror jeg skal stemme allikevel rett og slett fordi jeg mener det er viktig å bruke stemmeretten.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig! Alt annet ville være å fraskrive seg retten til å mene noe om samfunnet jeg bor i. (Jeg har forresten stemt allerede). Anonymous poster hash: 8c4b2...92b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Nei, eller kanskje jeg stikker å stemmer på FRP, bare for pur Anonymous poster hash: eaab0...7d9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 Nei, eller kanskje jeg stikker å stemmer på FRP, bare for pur Anonymous poster hash: eaab0...7d9 Så klart du må stemme! Alle stemmer utgjør en forskjell. Anonymous poster hash: 306a6...f8c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Jeg skal stemme. Men jeg forstår også de som bestemmer seg for at er så lite engasjert at de ikke stemmer. Finnes mange ting jeg ikke engasjerer meg i og det finnes folk som driter i politikk og det må de få lov til. Anonymous poster hash: b57bb...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Nei, det skal jeg ikke Anonymous poster hash: 61603...57f
megmegmeg Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Og om du ikke skal det; hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 306a6...f8c Ja, såklart.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Jeg skal stemme. Men jeg forstår også de som bestemmer seg for at er så lite engasjert at de ikke stemmer. Finnes mange ting jeg ikke engasjerer meg i og det finnes folk som driter i politikk og det må de få lov til. Anonymous poster hash: b57bb...2e8 Ja, det er utrolig mange som "driter i politikk". Og det er det dummeste jeg hører! ALT er relatert til politikk; arbeid, helse, fritid, veier, regninger som kommer i posten, maten du kjøper osv. osv. Anonymous poster hash: 4304b...5b4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 Nei, det skal jeg ikke. Regner med at det ikke blir store forskjellen her i kommunen uansett hvem som styrer. Anonymous poster hash: 2bf30...148
<3Barn&Engler<3 Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 Ja, klart jeg bruker min stemmerett
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #19 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig skal jeg stemme! Idioti å ikke bruke stemmeretten! Anonymous poster hash: 8a233...299
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #22 Skrevet 2. september 2015 Ja det skal jeg. Kunne ønske man måtte ta en slik valgomat for å kunne stemme riktig i henhold til hvilke saker som var viktige for deg som person for å luke vekk de som stemmer på noe uten å ha satt seg inn i noe eller bare stemmer for de alltid har stemt det. Tror det er mange som ville fått seg en overraskelse der. Anonymous poster hash: f58fc...78a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #23 Skrevet 2. september 2015 Jeg skal stemme. Men jeg forstår også de som bestemmer seg for at er så lite engasjert at de ikke stemmer. Finnes mange ting jeg ikke engasjerer meg i og det finnes folk som driter i politikk og det må de få lov til. Anonymous poster hash: b57bb...2e8 Ja, det er utrolig mange som "driter i politikk". Og det er det dummeste jeg hører! ALT er relatert til politikk; arbeid, helse, fritid, veier, regninger som kommer i posten, maten du kjøper osv. osv. Anonymous poster hash: 4304b...5b4 De driter ofte i disse tingene også.. Bortsett de hvis NAV ikke betaler i tide så klart... Anonymous poster hash: b57bb...2e8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #24 Skrevet 2. september 2015 Alltid!! Anonymous poster hash: 3e82b...c70
Mumua Skrevet 2. september 2015 #25 Skrevet 2. september 2015 Har allerede stemt siden jeg er usikker på formen min når selve valgdagen kommer. Deilig å være ferdig med det og kunne gjemme bort all den forbannede propagandaen til folk på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå