Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg vasker stadig vekk de to avtagbare delene på kjøkkenvifta (filtrene??). Men likevel går det maks et par dager før det drypper fett. Kan man skru en vifte fra hverandre på noen måte eller bør denne byttes? Den er mest sannsynlig fra byggeår, 15 år gammel. Anonymous poster hash: b4895...468
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Filtrene kan vanligvis byttes, men om viften er såpass gammel, tror jeg heller jeg ville kjøpt ny. Vet ikke om en får tak i filtre til en så gammel vifte heller, men finnes kanskje noe universalt...Husker vi hadde det sånn det forrige stedet vi bodde. Viften var sikkert 20 år gammel, og dryppet fett bare dager etter de var vasket skikkelig. Vi kjøpte ny, men det var mest fordi den var generelt dårlig og ekstremt stygg. Anonymous poster hash: 30b90...356
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Filtrene kan vanligvis byttes, men om viften er såpass gammel, tror jeg heller jeg ville kjøpt ny. Vet ikke om en får tak i filtre til en så gammel vifte heller, men finnes kanskje noe universalt... Husker vi hadde det sånn det forrige stedet vi bodde. Viften var sikkert 20 år gammel, og dryppet fett bare dager etter de var vasket skikkelig. Vi kjøpte ny, men det var mest fordi den var generelt dårlig og ekstremt stygg. Anonymous poster hash: 30b90...356 Og da stoppet dryppingen? Det kan ikke sitte så langt opp at det ikke bare holder å skifte vifta? Tror vi må få bytta den ja, gammel.. Anonymous poster hash: b4895...468
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Filtrene kan vanligvis byttes, men om viften er såpass gammel, tror jeg heller jeg ville kjøpt ny. Vet ikke om en får tak i filtre til en så gammel vifte heller, men finnes kanskje noe universalt... Husker vi hadde det sånn det forrige stedet vi bodde. Viften var sikkert 20 år gammel, og dryppet fett bare dager etter de var vasket skikkelig. Vi kjøpte ny, men det var mest fordi den var generelt dårlig og ekstremt stygg. Anonymous poster hash: 30b90...356 Og da stoppet dryppingen? Det kan ikke sitte så langt opp at det ikke bare holder å skifte vifta? Tror vi må få bytta den ja, gammel.. Anonymous poster hash: b4895...468 Vi skiftet ut hele røret også i samme slengen. Det passet ikke helt med den nye vifta. Så jeg vet ikke om det kan ha sittet lengre oppe... Jeg antok bare at filtrene var så gjennomsugd med fett at det ikke var mulig å få dem helt rene. De var veldig tykke, det er ikke de filtrene vi har nå. De er enkle å vaske (kan SE at de blir rene), og de har aldri dryppet. Anonymous poster hash: 30b90...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå