Gå til innhold

Ofte kviser i ansiktet, noen gode tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ukentlig plaget med kviser, stort sett bare hake/kjeve og rundt nesen.

Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? (ikke sminketips, men for å bli kvitt kvisene)

 

Jeg har hormonspiral, men har vært 2 år uten, og disse plagene har vært minst like fremtredende når jeg ikke gikk på hormoner.

 

Ellers ingen kviser rygg ol. 

 

Ikke akne, men synes det er så sjenerende med røde merker og betente talgkjertler i ansiktet.

 

Har kombinert hud om det er av betydning.

 



Anonymous poster hash: aa727...e0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var som deg.

Skrubber ansiktet med votter ca3 gg pr uke, og har på decubal krem. Fungerer faktisk :)

 

Anonymous poster hash: ddb0a...260

Skrevet

Jeg var som deg.

Skrubber ansiktet med votter ca3 gg pr uke, og har på decubal krem. Fungerer faktisk :)

 

Anonymous poster hash: ddb0a...260

takk for tips, skal prøve å skrubbe oftere.

 

tar gjerne imot flere tips!

 

Anonymous poster hash: aa727...e0d

Skrevet

Begynn med å drikke en kopp te hver dag, uten sukker, kun te og da skal du se forbedring, tro meg.

Jeg leste det en gang på nettet, og en bruker tipset om grønn te her inne, og jeg startet med å drikke det hver dag. Stor forbedring.

Hater te, spesielt grønn te, men det er jo så sunt og verdt det.

 

Anonymous poster hash: 8043e...ad5

Skrevet

mente kun grønn te, ikke bare hvilken som helst :)

 

Anonymous poster hash: 8043e...ad5

Skrevet

Ikke bli gravid! Nå ser jeg ut som en kjøttkake i trynet...

 

Har dessverre ingen gode råd, men jeg som deg, får ofte kviser på haka.

Skrevet

Kviser på haken og rundt nesen kan komme i forbindelse med stress også, så om du har en stressende hverdag, så prøv å gjøre noe med den delen :) Jeg hadde alt for mange planer pr dag før, og konstant kviser, noen enorme og mange små. Fikk stabilisert hverdagen bedre, og fikk roet ned, og hadde tid til å slappe av. Kvisene forsvant så og si innen 2 uker var gått :) Etter det hjalp det å skrubbe rent ansiktet hver kveld :)



Anonymous poster hash: f1546...d74
Skrevet

Stikk til legen og få middel på resept. Det finnes utrolig mange midler mot kviser i disse dager, og ingen grunn til at man skal plages eller prøve alt mulig alternativt.

 

Jeg spiser sunt, men får store, hormonelle kviser på haka. Mens jeg gikk på p-piller var det ikke noe problem, men sluttet på p-piller da vi begynte å prøve. Etter hvert var jeg så lei av kviser at jeg spurte legen, og fikk resept på en gele. Ble endelig kvitt de store kvisene (får fremdeles småkviser) OG middelet kan brukes mens man er gravid så det er trygt å bruke mens vi prøver.

 

Hvis du ikke er prøver vil du ha enda flere valg av legemidler enn det jeg hadde.

Skrevet

ikke spis mye usunn mat, drikk vann, tren, vask ansiktet morgen og kveld, peeling tre ganger i uka, krem som ikke inneholder mineralolje og tetrikset nevnt over.

 

Anonymous poster hash: ce45f...6fe

Skrevet

Tar du deg mye i ansiktet, eller at et lite barn gjør det? Kviser som er på haka, kjeve og kinn kommer gjerne av at man klasser seg mye i ansiktet i løpet av dagen med urene hender, eller at en snakker mye i telefon inntil øret og kinnet eller at håret er mye i ansiktet.

 

Anonymous poster hash: 606b7...0c9

Skrevet

Støtter opp det med grønnte, det har hjulpet meg. Jeg begynte å spise sunnere, kuttet ut godteri og sukker, begynte med grønn te og huden er fantastisk, ikke bare i ansiktet men over hele kroppen. Bruker ingen krem, i gen rens, kun kopp med grønn te. Den smaker jævlig, men er så verdt det.

Skrevet

Begynn med å drikke en kopp te hver dag, uten sukker, kun te og da skal du se forbedring, tro meg.

Jeg leste det en gang på nettet, og en bruker tipset om grønn te her inne, og jeg startet med å drikke det hver dag. Stor forbedring.

Hater te, spesielt grønn te, men det er jo så sunt og verdt det.Anonymous poster hash: 8043e...ad5

  

Støtter opp det med grønnte, det har hjulpet meg. Jeg begynte å spise sunnere, kuttet ut godteri og sukker, begynte med grønn te og huden er fantastisk, ikke bare i ansiktet men over hele kroppen. Bruker ingen krem, i gen rens, kun kopp med grønn te. Den smaker jævlig, men er så verdt det.

Dere vet at twinings faktisk har tilsatt sukker i den grønne teen sin? Var i tv2hjelper deg og greier, fordi det står ikke på pakken at den inneholder sukker. Twinings nektet å stille til intervju også.

 

Anonymous poster hash: ddb0a...260

Skrevet

 

Begynn med å drikke en kopp te hver dag, uten sukker, kun te og da skal du se forbedring, tro meg.

Jeg leste det en gang på nettet, og en bruker tipset om grønn te her inne, og jeg startet med å drikke det hver dag. Stor forbedring.

Hater te, spesielt grønn te, men det er jo så sunt og verdt det.Anonymous poster hash: 8043e...ad5

Støtter opp det med grønnte, det har hjulpet meg. Jeg begynte å spise sunnere, kuttet ut godteri og sukker, begynte med grønn te og huden er fantastisk, ikke bare i ansiktet men over hele kroppen. Bruker ingen krem, i gen rens, kun kopp med grønn te. Den smaker jævlig, men er så verdt det.

Dere vet at twinings faktisk har tilsatt sukker i den grønne teen sin? Var i tv2hjelper deg og greier, fordi det står ikke på pakken at den inneholder sukker. Twinings nektet å stille til intervju også.

 

Anonymous poster hash: ddb0a...260

Det er sikkert løsvekt te, vet du ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 23f47...bed

Skrevet

Dersom du er mye plaget kan du få utskrevet tetracykliner hos legen evt sammen med Finacea, evt. kun Finacea (krem)



Anonymous poster hash: ef413...27f
Skrevet

Jeg har noe uren hud rundt hårfeste, og trodde dette kom av fet hud.....men her er huden for tørr. Anbefaler deg en tur til en hudpleier, så får du riktig behandling og veiledning til produkter.

 

Anonymous poster hash: 361e8...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...