Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Våknet i natt og var ekstremt svimmel. Er det ennå. Føler jeg skal gå på trynet når jeg går, og det snurrer nå som jeg ligger i sofaen. Bedre nå som jeg har hvilt, men dog. I tillegg er jeg kvalm. Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan det være? Anonymous poster hash: 981a2...a86
me_87 Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Gravid? Jernmangel? D vitamin mangel? Var selv så ekstremt svimmel at jeg var sikker på at jeg skulle gå i bakken å var overbevist om at det var jern mangel. Viste seg å være vitamin D mangel.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Gravid? Jernmangel? D vitamin mangel? Var selv så ekstremt svimmel at jeg var sikker på at jeg skulle gå i bakken å var overbevist om at det var jern mangel. Viste seg å være vitamin D mangel. Takk for svar. Var du konstant svimmel? Kanskje på tide å ta seg en tur til legen å ta noen blodprøver Anonymous poster hash: 981a2...a86
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Er svimmel noen ganger selv, ofte i flere dager i strekk, men aldri funnet noe svar på det...kanskje det er lite søvn, stress o.l Anonymous poster hash: 33a30...672
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Er svimmel noen ganger selv, ofte i flere dager i strekk, men aldri funnet noe svar på det...kanskje det er lite søvn, stress o.l Anonymous poster hash: 33a30...672 Er du da så svimmel at du ikke klarer å fungere? Bare må sitte/ligge? Anonymous poster hash: 981a2...a86
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Kan være krystallsyken. Da føles det som alt går rundt. Jeg hadde virus på balansenerven, da føltes det som å gå på et båtdekk. Anonymous poster hash: 9e482...ca6
Kjerringa med agurken Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Høyt blodtrykk(!!- MÅ sjekkes asap), hjerteproblemer eller omgangssyke hvis det ikke er noen av de andre overnevnte som de andre listet opp. Kan jo muligens være at du har drukket for lite vann også da kanskje?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Svimmelhet r et av de vanligste symptomene vi har, så det kan være hva som helst... Gir det seg ikke tar du en tur til legen for at h*n kan ta noen prøver. Ingen vits å begynne å google hvertfall, da kan du være sikker på at det kan være hva som helst God bedring! Anonymous poster hash: b9c3f...fe4
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Takk for svar!! Bestiller time i morgen hvis det ikke gir seg. Anonymous poster hash: 981a2...a86
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 det kan også komme av lavt blodtrykk for det har jeg. Da er det vanlig å være svimmel sa legen. Anonymous poster hash: a9118...f10
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Lavt blodtrykk, høyt blodtrykk, krystallsyken, virus på balansenerven, lav HB, jernmangel, angst.. Anbefaler lege, få tatt blodprøve, blodtrykk.. Anonymous poster hash: 3e33f...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå