Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Er det flere som har det slik? Det er jo helt irrasjonelt. Det er ikke pengene det er snakk om, jeg får bare frysninger av nettbanken. Utsetter helt frem til betalingsfristen, og når den er der røsker jeg med alle andre regninger i samme slengen. Såå godt når det er gjort og jeg vet det er lenge til neste gang. Denne gangen har det faktisk gått over fristen (som var i går). Nå skal jeg lage meg en kopp te og hoppe i det. Anonymous poster hash: 725b0...e8e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Yep, samme her. Liker ikke å se pengene forsvinne. Anonymous poster hash: a4094...027
beachgirl Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Er det noen som liker d da??!😳😂Uff tenk så mye ting man kunne ha kjøpt, men tak over hodet må man ha for å ha tingene i😂
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Hehe, nei det er klart, men som sagt gjelder det ikke pengene (de vet jeg jeg må ut med uansett). Kvier meg bare for nettbanken. kan bli så ille at jeg sliter med å sove, men ellers er jeg ganske frisk 😂 Anonymous poster hash: 725b0...e8e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Prøvd e-faktura og autogiro? Anonymous poster hash: f404b...c74
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Jeg har litt postkasseskrekk på grunn av regninger. E-faktura og autogiro har gjort livet mitt lettere å leve Anonymous poster hash: 43b01...50e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Jeg hater det ikke men det er kjedelig. Disse kid nr er så ufattelig lange så det er jo litt tall å holde styr på. Veldig deilig da det er gjort 😊 Anonymous poster hash: 95715...f81
Anyne Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Jeg elsker det fordi jeg liker følelsen av at bunka er tom og jeg har kontroll.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Godt å høre, jeg er nemlig helt lik! Gjelder ikke pengene her heller, har veldig god inntekt. Men hater å betale eller å besøke nettbanken. Forstår ikke hvorfor, men når det er gjort er jeg veldig glad og fornøyd med meg selv, hehe. Er veldig dårlig på å overføre også, og av samme grunn er det alltid jeg som legger ut når jentegjengen bestiller tur/konsert/spiser ute osv, så overfører de til meg istedet. Når jeg skylder penger overfører jeg jo så snart som mulig, men er et ork. Anonymous poster hash: 070b8...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå