Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Vi har en pus, Om er snart to år gammenl. Hun kom til oss i normal 12 ukers alder og var renslig. Der var hun i 6 mnd. Så begynte hun å gjøre fra seg inne. Overalt i de to nederste etg. Vi har prøvd alt. Alle dører lukket. Rene kasser på forskjellige steder. Sånn stikk kontakt ting og spray. Vaska med eddik.. Å selvfølgelig er hun mye ute. Dette er avføring. Ikke tiss, Men så kommer ho inn og plutselig lukter det dritt. Hu er ikke fysisk sjuk, for dette har vi sjekket. Med tre unger og en på vei må jeg helt ærlig si at jeg orker ikke mer. Vi har prøvd alt, og alle i huset har fått nok. Vurderer omplassering, men å gi bort ei katte son ikke er renslig... Avlivning begynner å bli eneste alternativ. Jaaada vet at det blir mange. Å herreguuuuud du kan jo ikke bare drepe en katte for noe sånt. Å du burde aldri ha hatt dyr. Du er en dyre mishandler. Men har prøvd Alt. Jeg/vi orker ikke mer. Vi trenger effektive råd. Anonymous poster hash: c2136...e52
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Kan hende hun markerer revir. Hos oss gjorde hunnkatten (som hadde vert renslig lenge) dette i sofaen vår gjentatte ganger etter at vi fikk hund. Vi steriliserte henne, og da sluttet hun for da hadde hun ikke lenger noe markeringsbehov. Forsøket verdt! Anonymous poster hash: bc4af...25d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Hun er steril Anonymous poster hash: c2136...e52
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Begynte hun med det etter steriliseringen? Hørt hunnkatter ofte gjør det etter operasjonen. Anonymous poster hash: 7ceb9...655
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Har katten fått ormekur? Anonymous poster hash: 072c7...10e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Pusen har fått det pusen skal ha. Vi har prøvd alt vi kan komme på. Kan stemme at dette begynte etter sterilisering ja. Anonymous poster hash: c2136...e52
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Vår ble også sånn. Tror hun var stressa pga barn. Prøvde omplassering, men hun dreit inne der også så de sendte henne tilbake. Det toppa seg da hun dreit i senga. Avlivet henne til slutt, orket ikke å tørke kattedritt hver dag. Anonymous poster hash: 7584f...ed0
Mikako Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 https://www.apotek1.no/produkter/feliway-diffuser-til-katt-48ml-903226p Vi prøvde Feliway til vår nervøse omplasseringspus. Han var redd og kasta opp av nervøsitet. Vi følte det hjalp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå