Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg er kronisk forstoppet og det eneste som virker på min mage etter å ha startet med medisiner er lavkarbo. Har spist høykarbo de siste dagene og alt har stoppet opp igjen. Problemet er at jeg har et veldig kresent barn som nekter å spise lavkarbomiddager. Hun brekker seg av det. Noen fler som har hatt samme problem? Lagde dere egen mat til dere selv og annen middag til mann og barn? Tror jeg må begynne med det selvom det blir dobbelt så mye jobb og mye mer utgifter i forhold til mat Anonymous poster hash: 9bb9f...4fe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Om du har spesielt dårlig råd, kan du ta laktulose og spise ordinær mat. Ellers går det jo fint an å lage måltider dere alle kan spise, men hvor det f.eks er to tilbehør - ett ordinært karbohydratholdig type pasta/potet/ris og ett som funker for deg, f.eks stekte grønnsaker eller salat. Anonymous poster hash: f06d8...0e6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Hadde aldri gitt mine barn lavkarbo om jeg ville gå på det selv, da hadde det blitt to middager. Anonymous poster hash: 06b54...648
Luksusdyret Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Jeg er kronisk forstoppet og det eneste som virker på min mage etter å ha startet med medisiner er lavkarbo. Har spist høykarbo de siste dagene og alt har stoppet opp igjen. Problemet er at jeg har et veldig kresent barn som nekter å spise lavkarbomiddager. Hun brekker seg av det. Noen fler som har hatt samme problem? Lagde dere egen mat til dere selv og annen middag til mann og barn? Tror jeg må begynne med det selvom det blir dobbelt så mye jobb og mye mer utgifter i forhold til mat Anonymous poster hash: 9bb9f...4fe Ikke server barnet lavkarbo, er du snill! Barn trenger karbohydrater, selvfølgelig nekter hun å spise det du serverer! Hva er så vanskelig med å slenge et par poteter til 3 kroner som tilbehør til hennes middag, mens du dropper det i din porsjon?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Jeg har aldri skrevet at jeg kun gir barnet lavkarbo! Hn spiser helt normal mat ellers hele dagen, det er kun middagen hn har fått servert det samme som jeg. Har ikke dårlig råd, men uansett. Og laktulose fungerer ikke, derfor har jeg fått medisiner fra sykehuset. Anonymous poster hash: 9bb9f...4fe
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Her i huset er vi lavkarbo og vanlig samtidig. Tilbehøret er nemlig forskjellen. Kyllingfilet med ris og grønnsaker til ungen, med grønnsaker og rømme til meg osv. (Med mindre ungen din bare spiser p-mat da) Anonymous poster hash: 9f846...c75
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Jeg har aldri skrevet at jeg kun gir barnet lavkarbo! Hn spiser helt normal mat ellers hele dagen, det er kun middagen hn har fått servert det samme som jeg. Har ikke dårlig råd, men uansett. Og laktulose fungerer ikke, derfor har jeg fått medisiner fra sykehuset. Anonymous poster hash: 9bb9f...4fe Du har ikke råd til to poteter eller litt pasta til middag? Hvorfor serverer du fanatikermat til en unge i vekst? Det blir jo det samme som at jeg for eksempel måtte unngå alle melkevarer, og frarøvet barna mine melkeprodukter fordi JEG ikke kan gå på dem. Hvilke lavkarbomiddager går det ikke an å kombinere med poteter, pasta, ris osv? Troll... Anonymous poster hash: ee839...47a
TPK Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 En vanlig middag består jo ofte av kjøtt/fisk, grønnsaker/salat og karbohydrater (pasta/ris/osv). Kan ikke du bare ta mer grønnsaker og droppe karbo, så tar ungene litt av alt? Jeg har gjort det sånnnår jeg slanket meg (ikke direkte lavkarbo, men det er mye kcal i de tingene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå