Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Har aldri prøvd de før, men tenkte det var greit å ha et ekstra par. Bruker str 27 nå i superfit joggesko, så vurderer å ta med meg et par i 29 i friends vintersko siden jeg er innom bor langt unna Coop obs til vanlig. Anonymous poster hash: 98e12...a3c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Som ekstrasko er de helt ok, men ikke som hovedsko. Har hatt to par til mine barn og de har utrolig dårlig slitestyrke så de ser slitt og utbrukt ut etter ganske kort tid, de er vanntette men puster dårlig så ungene blir svette og klamme på bena nedi dem. Vi likte de altså ikke særlig godt, vi venter heller til 2 for 1 tilbudet på Skoringen og får to par vintersko fra Viking der. Anonymous poster hash: 913b7...34f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Som ekstrasko er de helt ok, men ikke som hovedsko. Har hatt to par til mine barn og de har utrolig dårlig slitestyrke så de ser slitt og utbrukt ut etter ganske kort tid, de er vanntette men puster dårlig så ungene blir svette og klamme på bena nedi dem. Vi likte de altså ikke særlig godt, vi venter heller til 2 for 1 tilbudet på Skoringen og får to par vintersko fra Viking der. Anonymous poster hash: 913b7...34f Signerer denne. De isolerer heller ikke særlig godt. Bare sånn at du er obs på det. Anonymous poster hash: 182d1...0f3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Vi er fornøyde, ikke brukt andre sko på vinteren. Bor i Trøndelag. Anonymous poster hash: 239d6...4ae
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 ikke noe gode sko,styr unnA! Anonymous poster hash: f7035...8f3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Bor på vestlandet, og hadde de i fjor. Veldig fornøyd! Ikke ser de slitt ut heller. Anonymous poster hash: 49bbc...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå