Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg og sambo gjorde det slutt for 1 år siden.Jeg var så betatt av en annen.vi ordnet opp i ting og vi er nå sammen og det går bedre enn noen gang👍Men jeg tenker fremdeles på han andre til tider(han fridde tilogmed til meg!)Jeg sjekker facebook siden hans og håper jeg tilfeldigvis treffer han på butikken😐Uff føler meg slem som enda fantaserer om han...(selv om det er kommet frem at han mishandler de han har vært sammen med...)jeg tenker liksom det hadde gått bra med oss...uff...dunke hodet i veggen.Jeg skal ikke tilbake til han, men måtte bare lufte hue litt😐 Anonymous poster hash: 3f4c6...988
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Han er ikke "the one who got away" hvis han mishandler kjærestene sine... Du er "the lucky one who got away from his shit!!!!" Anonymous poster hash: 4dca8...0b0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Ja du sier noe der gitt😐Men vi var så forelska og den følelsen av at vi var ment to be den sitter litt i enda...vi var så like i alt!Men skjønner hva du mener👍 Anonymous poster hash: 3f4c6...988
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Jeg har også en sånn en... nå har jeg tenkt på ham i 18 år, nesten hver dag. Savnet er der ikke lengre, men han streifer innom hodet titt og ofte. Han er 14 år eldre en meg, og vi hadde aldri hatt en fremtid sammen sånn som ting var når vi splittet lag, men han spøker fortsatt i hodet mitt og jeg rødmer dyyypt når jeg møter ham på butikken. Og blir skjelven. Anonymous poster hash: 03e02...612
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Godt det ikke bare meg da😝Uff noen ganger kunne jeg ønske man kunne hatt flere partnere uten at det gjorde noe😂Nei uff jeg har jo verdens beste mann!og snilleste!! Anonymous poster hash: 3f4c6...988
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 This was your lucky escape! Du er sikkert en super dame, men å tro at du kunne endret en mann som mishandler er bare så uhyre naivt. Han ville på et tidspunkt begynt å mishandle deg også. HELT SIKKERT! Anonymous poster hash: 61c79...1c6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Ja, du har sikkert rett😐Men han var jo så perfekt...ellers..... Anonymous poster hash: 3f4c6...988
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Han har i tillegg fått seg ny kjæreste nå...og jeg kjenner det stikker litt..... Anonymous poster hash: 3f4c6...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå