Gå til innhold

Sliter med forholdet til mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han måtte plutselig pendle. Dette går dårlig. Vi har tre barn som er sammen med meg. Jeg er ferdigutdannet, og uten jobb (driver å søker på alt som fins). Han jobber på andre siden av Norge.

Han tar mer og mer avstand fra oss. Når han først er hjemme er han helt ute av "rutinene". Vi har snakket masse om hva jeg og han forventer av hverandre når han er hjemme, men han leverer aldri.

Nå forrige helg kom han ikke hjem. Han var så "sliten". Mandagen etter helga ringte han meg for å fortelle hvor synd det var i han som var helt selv fordi han syntes han kunnet sovet mere.

Her har jeg ungene helt alene. Jeg prøver å søke jobb, men det er vanskelig fordi ungene ikke er i barnehage. Vi har rett ig slett ikke råd til det før jeg er i jobb. Ungene og jeg er syke med influensa. I tillegg har jeg fått lumbago. Ringte mannen sa han måtte komme hjem å hjelpe meg, men det var da vitterlig ikke han som var syk så det nektet han.

Og slik har det vært...

Jeg har to barn med allergi og eksem. To barn som driver å slutter med bleier (hun ene går på medisiner for dette til og med). Vasker 4 klesvasker bare i uttissa tøy hver dag, også kommer resten😩 All mat må lages fra grunnen. Mannen hjelper ikke til med noenting.

Kjennes ut som vi er en mil fra hverandre. Han ringer og jeg hører at han ikke bryr seg, ikke om noe.

Jeg er alenemor i praksis og lurer på om jeg burde bli det på papiret. Da har jeg kanskje råd til barnehage i tillegg vil nok pappaen ha samvær med barna så da vil jeg kanskje ha noen helger hvor jeg kan hvile meg ut... Jeg er utslitt og pappaen ee utslitt virker det som, men jeg klarer ikke gi han sympati,og han er så krevende.

Jeg er mye svimmel, sliter med migrene, og tror jeg har milde angstanfall, sliter med pstd også.

What to do, tror jeg knekker snart😔

Anonymous poster hash: bdc6a...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare gi deg en stor klem. Håper du finner en god løsning for dere alle 💙

Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet. Ikke ofte jeg sier det, men her ville jeg satt hardt mot hardt. Få hjelp til å snakke med han, hvis ikke det går hadde det vært over og ut for min del.

Skrevet

Jeg er litt der nå altså. Det er så ille at "all" fritid vil være til hjelp fordi til nå har jeg hatt ungene og alt det medfører seg selv. Hvordan blir når jeg kommer ut i full jobb!?

Anonymous poster hash: bdc6a...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...