Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Synes forskjellene er så store. Min er nå 74. Noen er jo milelang i beina, andre har korte liv. Og noen er så vide ved anklene at de vrir seg. Trenger noen som har god stretch, sitter godt rund beina og godt høyt liv. Anonymous poster hash: 6cc8d...a26
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Kjøper Devold active kids/junior til minste her, og er veldig fornøyd med dem. Har også vært fornøyd med passformen til ullklærne på Cubus og Name it.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Kjøper Devold active kids/junior til minste her, og er veldig fornøyd med dem. Har også vært fornøyd med passformen til ullklærne på Cubus og Name it. Får man Devold i så smått? Hvor får jeg tak i det? Sportsbutikk? Anonymous poster hash: 6cc8d...a26
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Kjøper Devold active kids/junior til minste her, og er veldig fornøyd med dem. Har også vært fornøyd med passformen til ullklærne på Cubus og Name it. Får man Devold i så smått? Hvor får jeg tak i det? Sportsbutikk? Anonymous poster hash: 6cc8d...a26 Tja de starter på 2 år. Jeg synes de er litt små i str., men det er kanskje ikke nok likevel. Tror både Name it og Cubus har smått. http://www.xxl.no/klar/klar-barn-og-junior/undertoy-barn/c/120620?q=%3Anewest%3AbrandName%3ADevold De har også på andre sportsbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå