Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Sønnen min på 2år startet å hoste litt i går, kun hoste, ingen andre symptomer. Var i fin form og lekte bra. I ettermiddag fikk han brått høy temp på 39,9,og begynte å skjelve/fryse. hosten har forandret seg og blitt mye verre. Den er skarp, litt rallende, samtidig som man hører det er slim. Han har vært veldig slapp etter henting i barnehagen, men har klart å spise litt. Han drikker bra. Oppdaget nå at han har hostet opp en god del grønt slim. Har lest litt på nettet at det er vanligst at dersom slim man hoster opp blir misfarget, skjer det vanligvis etter en uke med sykdom? Noen som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: 4d9c9...597
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Han puster forresten litt raskt, men ikke anstrengt. Hi Anonymous poster hash: 4d9c9...597
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Jeg ville ringt legevakta om jeg var deg. Ikke nødvendigvis pga fare (jeg er ikke helsepersonell og kan ikke svare for om det er fare eller ei), men for å gi deg trygghet (noe jeg som mor kan si er viktig). Anonymous poster hash: cf3e9...9e4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Jeg ville ringt legevakta om jeg var deg. Ikke nødvendigvis pga fare (jeg er ikke helsepersonell og kan ikke svare for om det er fare eller ei), men for å gi deg trygghet (noe jeg som mor kan si er viktig). Anonymous poster hash: cf3e9...9e4 Takk for svar! Jeg kjenner meg ikke så bekymret akkurat nå. Han ligger og sover, samtidig som han hoster mye. Våkner opp innimellom, men sovner igjen. Jeg hadde ikke tenkt å ta kontakt med legen med det første, så lenge han ikke sliter med pusten, og så lenge feberen ikke stiger over 40,5. Hvis feberen holder i seg over 2 dager, tenkte jeg å bestille legetime. Lurte mest på dette med at symptomene kom så brått, for det har jeg ikke opplevd før. Hi Anonymous poster hash: 4d9c9...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå