Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Vi skal til et barn i barnehagen som skal ha dette. Tror dere sjansen er der for at noen kommer å gir gave uansett? Selv om det er gitt beskjed om dette?? Bør jeg evt ta noe annet med?? Vil ikke stå der som en tulling. Hadde vært mer komfortabel med å ta noe med. Anonymous poster hash: 5c54d...b61
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Hvis foreldrene har gitt beskjed om at det er bursdag uten gaver, så er det naturligvis helt greit å komme uten gaver. Anonymous poster hash: 7789b...956
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Så bra initiativ av den familien! Jeg ville tatt med et kort med hyggelig tekst om gode egenskaper hos bursdagsbarnet og en tegning fra barnet mitt. Anonymous poster hash: 9b4c3...a81
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Så utrolig bra gjort! Nå kjente jeg det var håp for fremtiden!! Leste og om en klasse som gikk for EN gave samlet fra alle. En forelder tok ansvar og samlet inn litt penger fra alle (snakk om 10-20 kr, det kan de fleste avse) og kjøpte EN gave som barnet ønsket seg veldig. Syns det var så lurt!skriv et fint kort og få barnet til å tegne Holder i massevis! Sukk...skulle ønske det hadde slått an her og Anonymous poster hash: eb26f...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå